אוהבת לכתוב סיפורים
סליחה שלקח כל כך הרבה זמן. עוד מעט אני אמשיך

רומנטיה פרק 12

סליחה שלקח כל כך הרבה זמן. עוד מעט אני אמשיך

עבר שבוע שלם והוא נראה לי ממש איטי! ראיתי את חן עם פרצוף כרגיל כאילו שלא אכפת לו מכלום, כאילו אין לו שום בעיה. אז הלכתי אליו ושאלתי אותו:"חן, מה קרה לך שבוע שעבר?" חן נראה לי עצבני וצעק עלי, אבל הפעם לא התנהגתי כמו תינוקת אז דחפתי אותו ואמרתי לו"תתרחק! אם תעז לגעת בי, אני אומרת לך אני נפרדת ממך!עכשיו ספר לי מה קרה לך!!!!!" חן נראה כאילו הוא נעלב וקצת בכה, חן כידוע אף פעם לא בוכה הוא נראה לי מוזר ואז שמעתי את הגיחוך של רונית שאלתי אותה:"מה את מגחכת? שחן נעלב קשות??" היא אמרה לי:"תשתקי מכוערת, זכותי לגחך או לצחוק וכן!למה מה אכפת לך? לא נראלי שהוא באמת אוהב אותך איך הוא יכול להישאר איתך???" התחלתי לדחוף אותה ולסתור לה, אחרי זה היא בעטה בי עמדנו לתת אחד לשני בוקס ואז פתאום המורה לפיזיקה בא וצעק לנו:"תגידו לי בנות, כל הזמן אתן תריבו? אתן חייבות להפסיק עם זה ומיד או שתקבלו מכתב לתיק האישי ותושעו לשבוע !" לקחתי את ההערה שלו ברצינות ואז התרחקתי ממנה כל עוד אפשר. פתאום הרגשתי שמישהו דוחף אותי ושמתי לב שאני על הרצפה ראיתי את רונית צוחקת והולכת עם ספיר ומינדי צוחקות שלושתן יחדיו עלי ומצביעות עלי. ראיתי את חן דוחף את רונית את מינדי וגם את ספיר ושניהן נפלו לרצפה.
הוא צעק:"רונית אני לא משתף איתך פעולה ואם תפרסמי את התמונה מי שייעז לגעת בחנה שוב ימות!!!" הוא עזר לי לקום והלך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך