אוהבת לכתוב סיפורים
עוד מעט ממשיכה ♥

רומנטיה פרק 8

עוד מעט ממשיכה ♥

ברחתי ממנו, פשוט ברחתי כדי שלא יפגע בי יותר לא ידעתי מה לעשות נפלתי מאבן נקעתי את הרגל ונתקעתי שם שעתיים עד הצלצול להפסקה שאנשים יבואו לעזור לי. מילמלתי:"חן… מה קרה לך? אתה לא זוכר מה קרה אתמול בלילה?? שהתנשקנו? הסטירה, הלחי,ושהפכנו ל.. ל…" בכיתי והמשכתי:"לחברים.." ניסיתי לקום בעצמי אבל לא הצלחתי, היה צלצול וראיתי את לירון רצה אלי ושואלת:"חנה.!?!?!? מה .. מה קרה לך??? ספרי לי!! את לא נראית טוב כל כך!" עניתי לה:"לא קרה לי כלום פשוט נפלתי מאבן" היא אמרה:"בטוח??!" המשכתי:"וחן נפרד ממני"
"מהה!?!?!?!?!" היא צעקה, "באמת?!!?!?!?"
"כן" עניתי לה. היא הרימה לי את הגינס עד הברך וראתה דם על הברך ועזרה לי לקום ושנילך יחדיו למרפאה. שמו לי תחבושת על הקרסול ועל הברך שמו לי פלסטר. "כל זה בגלל בחור אחד" מילמלה לירון. הסתכלתי עליה ואמרתי לה:"כן.." לירון אמרה לי:"תקשיבי חנה אני חייבת לספר לך את האמת" אמרתי:"מה האמת?" היא ענתה:"את ממש מעצבנת עם חן, אני מנסה לדבר איתך ולא מצליחה… זה כאילו שאת מתעלמת ממני" חיבקתי אותה חזק ואמרתי לה:"אל תדאגי.. זה לא יקרה יותר, אני וחן גמרנו לנצח תראי מה יש לי על הלחי, על הברך ועל הקרסול וכל זה בגלל חן!" היא אמרה:"אז תיפרדי ממנו לנצח"
"עשיתי את זה עכשיו" אמרתי לה.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת המבט של חן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שמעתי את חנה ואת לירון מדברות על זה וחיכיתי לסוף היום שיגיע שנוכל לדבר שנינו, לבד "מצדי שאני ירדוף אחריה, לא אשאיר אותה לעולם לבד" חשבתי לעצמי. ראיתי את לירון וחנה יוצאות מהמרפאה אז ברחתי שלא יראו אותי. מזל שסיימתי עם רונית והיא לא תפרסם את התמונות של חנה, עכשיו אצטרך להשלים איתה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת המבט של חנה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הגיע סוף היום אז הלכתי הביתה והרגשתי שמישהו תופס לי את היד, הסתכלתי אחורה וראיתי את חן.
הפסקתי את האחיזה שלו מהיד שלי ושאלתי אותו:"מה אתה עושה?!?!" הוא ענה לי:"מחזיק לך את היד, אנחנו חברים לא??" סטרתי לו ואמרתי לו:"איך אתה מעז להגיד שאנחנו חברים אחרי ששסטרת לי, דחפת אותי פעמיים ובגללך נקעתי את הקרסול ויש לי תחבושת!" דחפתי אותו והלכתי חזרה הביתה. ראיתי שוב את חן תופס לי את היד ואומר:"נו.. אני מצטער.." דחפתי אותי ואז ראיתי אותו קם ולא נותן לי לעבור, אמרתי לו:"תזוז לי מהדרך מטרידן!!" הוא לקח לי את היד שם את היד שלי על הלב שלו ואמר:"חנה, אני מצטער.. תני לי עוד הזדמנות אני אומר לך שאני ארדוף אחרייך כל חיי"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת המבט של חן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"אני באמת מתנהג כמו מטרידן אבל רונית אמרה לי שאסור להגיד, אפילו שסיימנו אם אני יגיד לחנה את האמת רונית תפרסם את התמונות" חשבתי
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת המבט של חנה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"לא!! לא אסלח לך יותר! לעולם" והלכתי. לא הבנתי מה קורה איתו, זה לא חן זה מישהו אחר, אני בטוחה בזה


תגובות (1)

איזה חמודים חנה וחן…. להמשייך

22/10/2013 05:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך