fearless13
היי הרגע חזרתי מחופשה בים וראיתי את השקיעה היפיפיה!

רומנטיקה באויר פרק 14

fearless13 20/10/2011 666 צפיות תגובה אחת
היי הרגע חזרתי מחופשה בים וראיתי את השקיעה היפיפיה!

הוא חיכה לי על החוף התקרבתי ואז הוא נתן לי, שרשרת יפה מאוד עם אבן אודם במרכזה. "מתנה יפה ליפה מכל." הוא אמר לי ואני רק הסמקתי בבישנות וחיבקתי אותו. טיילנו יחד על החוף, והוא שאל אותי "בעוד חודשיים יש לך יום הולדת 18 נכון?", "כן יש לי." "נו ומה את מתכננת?" "כלום, מסיבה קטנה ושקטה." אמרתי.
חזרתי הביתה, ואחותי היתה בבית, לצערי. התכוונתי להזמין חברות למסיבת פיג'מות אבל אם היא בבית?… ואז צלצל הטלפון, למזלי אחותי לקחה אותו. "הזמינו אותי למסיבת פיג'מות!" אמרה לי כשניתקה, "אצל מי?" נשמע קולה של אמא מן המטבח. "אצל בקי!" ענתה "טוב תתארגני אני אסיע אותך." אמרה.
ארגנתי מסיבה משל עצמי הזמנתי את דנה ובר. הראתי להן את השרשרת הן כל כך התלהבו! כמו ילדות קטנות. "בואו נקום בזריחה ונצלם אותה!" הציעה בר. כולנו הסכמנו קמנו מוקדם בבוקר וראינו את הזריחה זה היה כל כך יפה היו כל כך הרבה גוונים של צהוב כחול וירוק "אני מאוהבת!" הכרזתי "גם אני." אמרה בר ודנה… היא נרדמה שוב…
באותו יום יצא לי לצפות בשקיעה על חוף הים יחד עם גל. השקיעה הייתה קסומה השמש הסתתרה מאחורי עננים, הצבעים הוורודים והסגולים היו יפים עד כדי בכי, והמים החלו בגאות.


תגובות (1)

היי מתוקה
אהבתי את הסיפור שלך את כותבת מאד יפה תמשיכי ♥♥♥♥ ממני בקי

20/10/2011 12:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך