fearless13
תגיבו!.

רומנטיקה באויר פרק 15

fearless13 21/10/2011 664 צפיות 3 תגובות
תגיבו!.

איזה כיף!, עוד שבועיים יש לי יום הולדת, אני אהיה בת שמונה-עשרה כמה נפלא!.
היום מיקה (אחותי) שיגעה לי את השכל היא הלכה למסיבת בריכה ולא ידעה מה ללבוש אז עד שהיא בחרה היא שיגעה אותי היא התחננה שאתן לה את מיבש השיער שלי כי שלה "התקלקל" וגם היא לא ידעה מה ללבוש כפכפי אצבע או סנדלים??? זה כ"כ מעצבן! למה היא לא מחליטה בעצמה???.
לדודה שלי יש חתונה בעוד יומיים ואני שושבינה לכן אני צריכה ללכת אליה לתת לה מידות כדי שיעשו שמלה בשבילי. אני גם לוקחת את המידות של אחותי.
השמלה שיעשו לי תיהיה מבד בצבע אפרסק התואם לזר הוורדים שאני אחזיק אותו. בבוקר שלפני החתונה נלך למספרה ונעשה תסרוקות דומות לכל השושבינות. דודה של אמרה לי להזמין את גל שגם יבוא. זה כל כך רומנטי!. דודה לי היא הכי נחמדה שיש, היא בת 34 אבל זה רק כי החבר שלה התארס איתה לפני 7 שנים ואז הוא היה צריך לצאת לשליחות בחו"ל אבל היא חיכתה לו. ועכשיו הוא חזר והחתונה תיערך! זה כל כך עצוב ורומנטי וגם שמח.
רינג רינג (הטלפון מצלצל) "הלו, מי זה?" שאלתי "הי דסי זה גל!" ענה לי "הי גלגול!" פעם רשאונה שקראתי לו ככה. "את יודעת מה קרה עכשיו?" שאל "לא! מה אני קוראת מחשבות?", "לא אבל זכיתי בכרטיסים למאחורי הקלעים בהופעה של סלינה גומז, תבואי איתי?" הופעה של סלינה גומז??? בבקשה אל תעירו אותי מהחלום הזה כ"כ רציתי לבוא ועכשיו גם כרטים אל מאחורי הקלעים. "בטח שאני אבוא, ודרך אגב לדודה שלי יש חתונה תבוא איתי החתונה מחרותיים!". "בטח נתראה מחרותיים!".


תגובות (3)

OMG

את בת 11??????
כי את כותבת כמו בנדוד שלי(והוא בכיתה א׳)

22/10/2011 13:47

מה?

22/10/2011 14:18

את בנוגע לתגובה ש"כתבתי" בליידי בלק חוזרת לנקום את מחזירה לי? רק תדעי שבן דוד שלי כתב תתגובה הפוגעת ההיא למישל!!!!

22/10/2011 15:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך