fearless13
סליחה המילים ברחו לי מהיידים! אין לי מושג מה כתבתי כי הידיים כתבו בעצמן גם עכשיו הן עשות זאת

רומנטיקה באויר פרק 16

fearless13 29/10/2011 751 צפיות אין תגובות
סליחה המילים ברחו לי מהיידים! אין לי מושג מה כתבתי כי הידיים כתבו בעצמן גם עכשיו הן עשות זאת

"כלה וחתן יושבים על העץ, כלה וחתן יושבים על העץ…" זימרה אחותי. היום החתונה של דודה שלי, ושתינו (אחותי ואני) ניהיה השושבינות! השמלות מוכנות, כתר הפרחים של אחותי מוכן, זר הפרחים והסלסלה שלי מוכנים. אני מוכנה. ניסע בלימוזינה שדוד שלי (בקרוב מאוד) הזמין לדודה שלי בהפתעה. אנחנו נאסוף אותה ואת סבא וסבתא שלי ונגיע לחתונה. ביפ ביפ נשמע מעבר לחלון, "אורי תזדרזי!" קראתי לאחותי שהסתבכה עם השמלה. "אני כבר באה!" השיבה לי. נכנסנו ללימוזינה סבא כבר חיכה לנו שם "איפה סבתא, קרה לה משהו??" שאלתי בחשש "אל דאגה היא עוזרת לדודתך להתלבש." השיב באדישות.
רינג רינג.. התקשר הטלפון "הלו?" עניתי "דסי זה גל אני כבר יוצא לדרך זה ליד בית האופרה הישן? נכון?" שאל "כן, כן ממש ממולו יש שלטים בכל העיר לא תתקשה למצוא."אמרתי "נתראה שם" הוסיף וניתק. "מי זה היה?" שאל סבא שלי "זה החבר שלי גל." עניתי פחדתי שהוא יתחיל לדבר איתי על זה שאני צעירה מדי וכו' "את יודעת פגשתי את סבתא שלך באותו הגיל." סיפר "באמת? ספר לי על איך נפגשתם!" ביקשתי "נו טוב" ענה והתחיל לספר. " זה היה כשהיינו בני 17 חבר שלי הלך לנשף אך הבחורה שהזמין הסכימה לבוא רק עם החברה הכי טובה שלה, לחבר שלי ששמו דרך אגב היה אנריקו היו טיעונים מרשימים ביותר אז נכנעתי. הלכנו לנשף, ושם ישבה לה נערה יפיפיה ששמה היה דורותי וינקס, התאהבתי בה מיד, עניה היו חומות כהות שפתיה ורודות ועדינות ועורה ללא פגם בהיר ויפיפה מבחינתי היא היית מו-של-מת!. בזמן שאנריקו רקד עם ידידתו אני ניגשתי אליה והזמנתי אותה לרקוד 'האם תואילי לרקוד עימי עלמתי?' שאלתי .
אני זוכר מילה במילה למרות שכבר עברו שישים שנה 'למה לא?' ענתה וקולה היה ערב לאוזניי כמו מוזיקה קלאסית .עברו חודשים והתחלנו לצאת. עד שערב אחד ניגשה אלי ושאלה 'אתה לא אוהב אותי נכון??' לא הבנתי למה היא אמרה זאת הריי אהבתי אותה בכל ליבי והיא ידעה זאת ' דורותי איך את יכולה לומר זאת אני אוהב אות בכל ליבי ונשמתי!' אמרתי 'אז תוכיח!' ענתה. עבדתי שעות רבות על איך להוכיח לה ואז ערב אחד קבעתי איתה פגישה על החוף. הא באה לבושה בשמלה כחולה ועדינה. ואז כרעתי ברך ושאלתי 'האם תנשאי לי?' היא הסכימה וכיום היא סבתא שלכן" גמר לספר. הגענו, לביתה של דודתי ואספנו את סבתא שלי ודודה שלי. "סבתא סבא סיפר לי על איך שנפגשתם" אמרתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך