רוני 2: פרק 6😭😝😜😗

time machine123 09/01/2019 492 צפיות אין תגובות

רוני התנתקה מיותם והביטה בו במבט בוחן.
יותם חייך אליה ונראה היה שהוא היה נחוש לשכנע את רוני שהם אכן יחזרו להיות זוג.
רוני התיישבה על הכיסא והביטה אל יותם ממקום מושבה.
" רוני, הסיבה שבגללה שטסתי אל לונדון כי אני רוצה שתחזרי איתי אל ישראל. עדיין לא הגעת להחלטה כלשהי?" שאל יותם את רוני בנימה עניינית.
" יותם , כן הגעתי להחלטה שאני ואתה נחזור להיות ביחד, הייתי רוצה לתת לך הזדמנות." אמרה רוני בחיוך של מבוכה.
" תודה רוני , על ההזדמנות שאת נותנת לי, לך ולאהבה שלנו." אמר יותם בטון מתרגש.
" בבקשה יותם, נתתי לך הזדמנות כי באמת לא שכחתי אותך אף פעם. " אמרה רוני בנימה של עידוד.
" אוי, אני לא מאמין שאנחנו נחזור לישראל כזוג אחרי הרבה זמן שלא היינו ביחד. " קרא יותם שהיה כולו נרגש מן העובדה שהם יהיו ביחד.
" כדאי שתאמין לזה, כי אנחנו נהיה יחד מעכשיו." קראה רוני בנימה עליזה.
יותם חייך לעברה ופשוט לא אמר שום מילה.
לפתע הוא הופיע משום מקום, רוני ויותם לא הבינו מאיפה הוא צץ.
" לא כל כך מהר, חברים, אתה לא תהיה עם רוני כל עוד אני חי וקיים. לידיעתך , אני החבר של רוני." קרא דני וחייך חיוך מרושע לעבר רוני.
" רוני, זה נכון?" שאל יותם בחשש והביט על רוני באכזבה.
" זה לא נכון, אל תקשיב לו. הוא יודע טוב מאוד שהוא משקר. הוא לא החבר שלי! " קראה בתקיפות.

***
ראם שכב על הסיפון והיה מאושר מכך שהוא היה מוקף בבנות יפות . חבל יותם נמצא עם רוני אי שם בלונדון. הוא הרי היה יכול להכיר בפניו מישהי שהייתה יכולה בעתיד להיות הבת זוג שלו . יש חיים אחרי שרוני עזבה אותו לטובת לונדון.
אם להגיד את האמת, מצידו יותם צריך להישאר שם ולא לחזור לישראל.

***
רוני לא האמינה למראה עיניה . היא רק רצתה לברוח מפה.
יותם הביט בה במבט ממושך ויצא מן החדר בכעס.
" עכשיו את תהיי שלי, רוני ברגר!" קרא דני בחיוך עוקצני וזרק את רוני אל המיטה.
רוני זעקה באנחת כאב והתחננה שלא יעשה לה כלום.
" לא, אל תעשה את זה, לא!!!" קראה רוני בחיוך של עצב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך