רוסה עירומה פרק 2

Bloddy bomb 14/10/2019 473 צפיות אין תגובות

התדהמה שהכתה ברוזלינה לא הטיבה עם הרגשתה של אלבה שבאה לבקר במפתיע , אלבה היא רווקה מרה שגדלה תחת חסותו של דודה נורברטו.

בשל יופיה הרב של רוזלינה , היא תמיד קינאה בה ללא עוררין. ידוע שלבית הזה היא לא תתקבל בזרועות פתוחות.

" לא ידעת שצריך לדפוק לפני שנכנסים?" אמרה קייטנה בכעס.

" באתי לבקר את דודי , מה קרה לו?" שאלה אלבה בטון ענייני , יודעת היטב מה רוזלינה חושבת על ביקורה הפתאומי.

" הוא חלה ויש לו חום גבוה." אמרה רוזלינה בדאגה והביטה בה במבט משונה.

" אני רוצה לדעת מה שלומו של דודי היקר." שיקרה אלבה.

" כל מה שרצית לחפש זה את אחי רמירו , הלא כן?" ניחשה רוזלינה.

רוזלינה ידעה היטב עם מי יש לה עסק והרגישה שאלבה זוממת לעשות משהו .

" כן , חיפשתי את רמירו , אתן יודעות הוא חוזר?" פנתה אלבה לרוזלינה המופתעת עוד יותר מחוצפתה לבוא לביקור מבלי להודיע אפילו.

" לא , הוא לא יחזור לבית הלילה , אני ממליצה לך ללכת לביתך בטוב, אחרת את תסתלקי מכאן בצורה הכי מכוערת שיש!" התעצבנה קייטנה.

" בת דודי לא תעצור עד שהיא תשמיד את כל רגש האהבה שאני רוחשת כלפיה!" אמרה אלבה בבוז , לקחה את הדברים האישים שלה ונעלמה משם.

קייטנה ורוזלינה היו קרונות מאושר, אלבה לא תעז לדרוך שוב בבית שלהם , אלא אם כן בפעם הבאה זה יהיה קשה יותר לגרש אותה מבית משפחת אנדרדה שאליה היא מנסה להשתייך בכוח.

קייטנה אמרה לרוזלינה שתביא רטייה ומיים חמים לחדרה של אביה.

" טוב , איך שאת רוצה!" נענתה רוזלינה והלכה למטבח , היא הרטיבה את הרטייה קצת והגישה אותה אל קייטנה.

רוזלינה עקבה אחרי נורברטו החלש והגוסס , היא לא ידעה כלל מה בסוף יעלה בגורלו.

" הוא חלש מאוד , גברתי." אמרה קייטנה בחשש ומצבו של אביה החמיר עוד יותר בשעות הצהריים המאוחרות.

רוזלינה אילצה את קייטנה להתקשר לרמירו כי לא הייתה להן ברירה אחרת.

" הלו , קייטנה?" ענה רמירו בקול צרוד משום שהוא היה מקורר.

" אדוני , אבא שלך גוסס כדאי שתבטל את הפגישה שיש לך ותמהר לבוא הביתה כמה מהר שאתה יכול." קראה קייטנה בבכי ואחזה בידו של נורברטו.

" טוב , אני בא. תגידי לאבא שלא יזוז מהמיטה." אמר רמירו , הוא לבש את חליפתו האדומה ונעלם בתוך המסדרון.

אסקיאל רדף אחריו בניסיון להחליף איתו כמה מילים.

" רמירו , אל תשכח את העסקה שלנו." התעקש אסקיאל .

" אני עסוק עכשיו , נמצא זמן אחר כדי לדון בנושא." זרק לעברו תשובה מתחמקת בדרכו אל מעלה החניון כשהוא תר בעיניו אחר מכוניתו הלבנה.

אסקיאל נעמד במקומו , הוא היה רותח מזעם , לא מבין איך רמירו נעלם באמצע הפגישה החשובה שלהם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך