מוזר ומשעמם אני בסוף לא פורשת :)

רוצח בהזמנה!פרק3 :)

21/11/2012 1437 צפיות 10 תגובות
מוזר ומשעמם אני בסוף לא פורשת :)

אני ודיימון החזקנו ידים והלכנו לחדר החקירות"שלום"השוטר אמר לא הכרתי אותו הוא היה עם גבו כלפי יושב על הכיסא כשהוא היסתובב ניזכרתי שאני מכירה כבר את המקום הזה שהייתי כאן ברצח הורי זה אותו פושע השוטר עדיין היה עם גבו כלפי"אז מה קרה?"הוא שאל כזה גס רוח שלא מיסתובב"אני קורבן לרצח"אמרתי והוא היסתובב "ויקטור?"רוזלי מה את עושה כאן"הוא אמר כשקפצתי עליו בחיבוק"אני? אז זאות העבודה שעברת אלייה"כן אני ממש היתקדמתי"ויקטור היה השרת בבית ספר אהבתי לנעול אותו בארון והוא היה מחזיר לי היה צחוקים"בקשר לחקירה יש את סיימון מאלט לינקלין פאט ובוריס פרנקו"אני צריכה לחקור אותם איך הם חשודים?"פרנקו ופאט היו עברינים ששוחררו על תנטי ומאלט היה בזירת הפשע"אני עדיין לא יודעת איך היתעוררתי על הכביש"הרוצח היתכוון לירצוח אותך ראה אותנו וברח היה לו מסכה שחורה את נשערת על הריצפה כי הוא ריסס אותך בגז מרדים והכיתמי דם שהיו שם היו מגופות אחרות כניראה"היתחלתי לבכות ודיימון חיבק אותי"את צריכה לצאת"הוא אמר היסתכלתי על דיימון קמנו שנינו"לא אתה"הוא אמר ודיימון נישאר נגעתי בכתפו בזמן שהלכתי ויצאתי משם.

מנקודת המבט של דיימון
"השוטר שמיסתבר שרוזלי מכירה אמר לי להישאר לבד פחדתי אני לא יעשה דבר כזה בחיים לאף בן אגם!"הי דיימון בן כמה אתה?"בן 17 וחצי"מאיפה במקור?"פריז ועברתי לניו יורק מילפני שנתיים"משפהנ?"הורים ואחים בצרפת חברים כאן"מצב מישפחתי"מעל לממוצע"מניע?"אני אוהב את רוז למה לי לעשות לה את זה זה לא אני אני בכלל הייתי בצרפת שזה קרה לראישונה"או שרציתי שיחשבו שאתה בצרפת"לך לסוכנות נסיעות הנה התעודת זהות שלי"אמרתי ושלפתי מכיס מכנסו החאורי את תעוזדת הזהות שלי ויקטור בחן אותה טוב רשם כמה דברים היסתכל עלי במבט מאיים וסימן לי ללכת יצאתי מהחדר וראיתי את רוז מעולפת שרועה בקטשופ"


תגובות (10)

יש!! טוב יאאלה להמשיך!למה היא מרוכה בקטשופ?? מה היה לה חסר קטשופ בהמבורגר??
(אופיר לא קשור אלייך)

22/11/2012 05:19

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא מגלה אבל זה מצחיק חחח זה אמור למתוח אבל מצחיק חחח

22/11/2012 05:21

אני הולכת על ההצעה שלי, היה לה חסר טקשופ בהמבורגר!
והקטשופ תקף אותה!!
והיא צרחה "אעאעאעאעאע" וכך ההמבורגר נעלם לו כי הוא ברח הוא לא רצה שהיא תוכאל אותו!! XD

22/11/2012 05:23

חחחחחחחחח הזוי חחחחחחח בגלל זה הסיפורים שלך הזויים חחחחחחחח אבל חמודים וכמה תמונות העלת לפייס עשיתי לך(Y) חחחחחחחח

22/11/2012 05:45

יאיי המשכת!!!! למה קטשופ?????? אעאעאעאע גם הקטשופ נהיה מרושע!!!! אותי תקפו עוגיות!!!

22/11/2012 06:21

חחחחחחחחחחחחחח שחף <3 עשית לי את היום עם הברכה אז תודה אוהבת אותך!!
ואני כל פעם מפתיעה אותי מחדש היום יההי יום טוב חוץ מפלסטלינה והחומר עם השעיר קש שעברו תגבול ועוד שנייה רצחתי אותם חחח לא באמת הם עברו תגבול!

22/11/2012 10:41

המשכתי מחכה לאישור אבל יש בעיה עם האתר לא מאשר כבר יומים ולחלק מהכותבים שלוש ימים אני שוקלת לירשום בתגובות תפרק רק אם מחר לא יעלה והיום יש לי ימולדתעוד שלוש שעות וארבעים ושמונה דקות היא תיגמר ואני יכחה 365 ימים :( אבל אני חוגגת עם אורלי דנה ועוד ארבע חברות שלנו ביום שלישי :)

23/11/2012 11:09

חחחחחחחחחחח, קטשופ=דם…
חחחחחחח נכון?

23/11/2012 11:22

בערך אבל זה קטשופ זה ממש מצחיק נו מתי יעלה? חחחחחחחחחח

23/11/2012 11:40

יואואואו חחח אסתושש אני משלימה פרקים חחחחחח עאלקק בקטשופ ולמה היא התעלפה?!!? בטח הרוצח עשה לה משהו והתעלפה ואז הוא שם עליה קטשופ שיחשבו שזה דם לאא?!?!? ככה אני חושבת טוב עפתייי ליקרואאא פרק 3 ומזל טוב קולולולולולולולולול.
^___^ חיחיחיחיחי

23/11/2012 14:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך