ריף הדולפינים של אילת פרק 1

Bloddy bomb 23/09/2020 436 צפיות אין תגובות

איילה היא נערה תזתית וקופצנית, עיני האיילה שלה מלוכסנות ובהירות. שערה הגלי הארוך בצבע חום דבש. פקעת צמתה העבה מסתתרת אל מאחורי צווארה.
אופיה העדין והמופנם בולט לעין.

רועי היה החבר הכי מושלם שהיא יכלה אי פעם לבקש.
מאז תאונת הדרכים הקשה שעבר בקיץ ההוא, ששינתה את כל התמונה לחלוטין.
הם לא התראו אחד עם השני בעקבות התאונה .

לאחר התאונה שעבר, הוא הרגיש שהוא לא רוצה שאף אחד לא יסתובב לידו , שהוא לא רוצה להיות נטל על אף אדם ושהוא יהיה תלוי בו.

הוא לא היה יכול לעכל את זה שהוא לא מסוגל לזוז, הוא רחם על עצמו והיה מתוסכל שהוא לא יצא מהבית יותר.

היא הייתה שם כדי לתמוך בו ולעזור לו בתוכנית השיקום, היא האמינה שיום יבוא והוא יוכל שוב ללכת בכוחות עצמו.

הוא לא כל כך היה בטוח שיצליח, מה שכן שבהתחלה הוא לא רצה שאיילה תבוא במסגרת טיפולי התרפיה שהוא אומר לעבור כדי להתחיל מחדש ללמוד ללכת שוב כמו תינוק שעושה את הצעדים הראשונים של ההליכה לגמרי לבד.
למרות הקשיים שהוא הערים עליה כשהיא ניסתה לעזור לו, הוא לא הסכים לרעיון שהוא מעתה ומאילך  יהיה תלוי בה, כל עוד הוא לא נעזר על ידי קביים, תהליך הטיפול יכול לקחת  זמן רב. בינתיים עד אז יעברו ימים וחודשים.
רועי לא האמין שיוכל לחזור לעצמו כמה שיותר מהר.

אילת חובקת סביבה נוף מדברי שומם , עם מעט צמחים. לאורך הדרך נצבים שורה של בתי המלון, ים כחול עמוק נוצץ בגוון אדום -כתום של שקיעה בין ארבעים.

הלילות היו קרירים ונעימים, אנשים בוחרים ללכת לאילת בעיקר בגלל הקניות, קולות המולת הילדים שמשוטטים ברחובות למרות שעות הערב המאוחרות.
הגבולות המקבילים למצריים המרוחקת. חוף שמקורב לשם נקרא בפי התושבים \" חוף הדולפינים\" המפורסם.
שם מתייחדים המבקרים עם דולפינים ואף צוללנים ששוחים איתם במשותף.

ינון , בחור שעלה לפני שנתיים מצרפת, עובד כפיים חרוץ שחולם להיות חקלאי , ביחד עם אחיותיו סיגל ולילך שרצו להצטרף ביחד איתו לגור ביחידה נפרדת ליד ההורים.
ינון היה בחור חרוץ וחכם, בעל הסתגלות מהירה למקומות חדשים. הוא היה אמור להתחתן בקיץ שעבר.
בגלל שהוריו ביטלו את האירוסים שלהם במיידית, כי רננה שינתה את דעתה ולא רצתה להתחתן עם ינון.

מאז אותו יום , הוא סירב להכיר מישהי והסתגר בתוך תוכו.
סיגל ולילך ניסו לשדך לו בחורות שחשבו שאולי הן יוציאו אותו מדיכאונו.
אחרי שני נסיונות הן התייאשו, ינון לא הצליח להתאושש מהשברון הלב האחרון שחווה. הוא שקע בעבודת האדמה כדי לא להיזכר בעזיבה של רננה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך