Maiden Heart
לאבב יוווו 3>
נקודת מבט של...... האנה
שלוש תגובות ממשיכה....... אל תאכזבו אותי ]:
אני אולי אמשיך לפניי שלוש תגובות בגלל אתמול וזה........

רכבת אקספרס לאהבה | 14 | שופינג

Maiden Heart 26/08/2013 790 צפיות 4 תגובות
לאבב יוווו 3>
נקודת מבט של...... האנה
שלוש תגובות ממשיכה....... אל תאכזבו אותי ]:
אני אולי אמשיך לפניי שלוש תגובות בגלל אתמול וזה........

אני לא מאמינה. אנחנו יוצאים ואין לי מה ללבוש. אנחנו יוצאים למסיבה ואין לי מה ללבוש. זו לא אשמתי. אם הייתי יודעת שזה יקרה כל כך מהר הייתי לוקחת יותר משלוש מזוודות.
אני מסתכלת על ליה. ליה משיבה במבט. שתינו ידענו מה הדבר הבא שהולכים לעשות.
"שופינגגג!" אנחנו צועקות ביחד. אליס נוחרת, כן אנחנו מקצרות לה לאליס, יותר נוח מאליסה… הילי מחייכת חיוך מבוייש. אני משתחררת מהחיבוק ומסתכלת על הבנים. הם מסתכלים עליי. אני מסתכלת עליהם. הם מתעלמים ממני ועוזרים לדניאל להתמקם. לא צריך אותם. אני אסחוב הכל בעצמי, כמו גדולה.
אני מסתכלת על התיק ומוציאה את כרטיס האשראי. במגורים בפרויקט הזה חסכתי לעצמי שכר דירה.אני מסתכלת על ליה, והיא שולפת כרטיס. אנחנו מוציאות ארנקים, מתארגנות, ויורדות במורד המדרגות.
אליס צוחקת. הילי מחייכת. אנחנו יוצאות. המונית קטנה וצפופה אבל זה בסדר. לא תכננתי להביא רכב. אני מסתכלת על הבנות מצטופפות אחת עם השנייה ומחייכת. אנחנו יורדות מהמונית, משלמות, ונכנסות לקניון הענק. כמה חנויותתת……
אני מסתכלת על חנות אחת ונכנסת עם אליס. מסתכלת על שנייה ועוזרת להילי. נכנסת לשלישית ומסכימה עם ליה. את רוב היום אנחנו מבלות בקניון,במקום לפרק את המזוודות. בסוף מצאנו הרבה בגדים יפים. אני מרוצה. אני מחייכת חיוך מנצח ומזמינה מונית.
אנחנו עולות למונית ויורדות בווילה. אנחנו נכנסות דרך השער עם הקוד שנתנו לנו ונכנסות לבית כי הדלת פתוחה. אנחנו מחייכות ולוקחות מפתחות מקערה מתחת ללוח השעם. אנחנו נכנסות על אחת למקלחת אחרת ודיי מפריעות לבנים בארגון.
אני יוצאת במגבת ומתקדמת לחדר שלנו. אני פותחת את הדלת ו…. החדר הלא נכון. אריק קורץ לי ובוחן את הגוף שלי. אני נבוכה.
"אל תסתכל עליי ככה!" אני מסננת. אני יוצאת מהחדר ונכנסת במהירות לחדר שלנו. אני מורידה את המגבות, מהשיער ומהגוף ולובשת תחתונים וחזייה. אני מסתכלת על החצאית מיני השחורה עם הגזרה הגבוהה, הסוג של גופייה חצי שקופה מכופתחת המהממת, על המגפיים המגניבות עד הברך ובסוף מסתכלת על החזייה הלבנה שלי. אני מחייכת. אני לובשת את הבגדים והמגפיים, מתאפרת, ועושה בייביליס. אני מסתכלת במראה. מושלם. אני פותחת שני כפתורים ובסוף מחליטה לפתוח שלוש. אני שמה עגילים תואמים ויוצאת מהחדר. אני שומעת שריקות ורואה את דניאל.
אני מחייכת ומסתובבת. הוא מחייך ומתקרב. אני מתרחקת. הילי שם. היא לבושה. מתיי הספיקה? אוליי בחדר של אליס וליה? הן יותר קרובות למקלחת שהיא התקלחה בה.
אני מסתכלת עליה ומחייכת. היא משפילה את המבט. פאק, דניאל! אני מתרחקת מדניאל ומתקדמת אל עברה. היא מחייכת חיוך קטן ונכנסת לחדר. אני נכנסת אחריה.
"אני אאפר אותך, את תיהיא פצצה שבחיים לא חשבת שתיהיא!" אני מכריזה. אני מתיישבת מולה ומתחילה לאפר אותה. אני יודעת שאני היחידה ששמה לב למתח בינה לבין דניאל.
אני מסתכלת על התוצאה הגמורה ומחייכת. מושלם. אנחנו יוצאות וכולן מאורגנות. ליה לבשה שמלת מיני סטרפלס צמודה שחורה עם נעלי עקב ותסרוקת יפה. אליס לבשה ג'ינס קצר עם גרביונים שחורים וחולצה יפה. כולן יפות גם בלי איפור. עכשיו רק נותר לחכות לבנים….
רק שלא יהרס לי הבייביליס בהמתנה.


תגובות (4)

תמשיכייי ! עכשיו ! ברגע זה !

26/08/2013 05:38

עוד שתיי תגובות ממשיכהה 3>

26/08/2013 05:41

יצאתי יפה XD

26/08/2013 05:49

3>

26/08/2013 06:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך