Maiden Heart
נקודת מבט של............... האנה
לאב יו אולללל 3>
פרק באיחור בגלל שחסרה לי תגובה...!!!!!!!!!
תגיבו אהובותתתתתתת
שלוש תגובות ממשיכה (או שלא?!?!?!?!?)

רכבת אקספרס לאהבה | 18 | בנות ים, ומזרקות……

Maiden Heart 28/08/2013 932 צפיות 6 תגובות
נקודת מבט של............... האנה
לאב יו אולללל 3>
פרק באיחור בגלל שחסרה לי תגובה...!!!!!!!!!
תגיבו אהובותתתתתתת
שלוש תגובות ממשיכה (או שלא?!?!?!?!?)

אני מסתכלת על פרדי והוא מסתכל עליי. אני מסתכלת במראה הקטנה שיש לי בתיק. אני מתקנת את האיפור וניגשת לעזור עם הכל. אני מסתכלת על אריק מביא זוג רמקולים עצומים. אני ממצמצת. לא מביאים די ג'יי?……… אני מסתכלת שוב. הוא מוריד מכונת עשן שמדליקה אורות. מגניב. המסיבה די אקראית. גם אם לא די ג'יי זה מאוד נחמד. אני מסדרת את המיני והחולצה היפה ופותחת את הדלת. אני רואה אנשים והם נכנסים פנימה. אליס מחייכת חיוך זדוני. אני צוחקת והולכת לפרדי.
אני רואה את ליה מכינה את קערת הפונץ'. אני רואה את פרדי מכין את המשקאות האלכוהוליים. אני מחייכת. מושלם. אני רואה את אריק מפעיל פלייליסט והמוזיקה מתחילה. אני מחייכת והוא מפעיל את האפקטים. די לא מאורגן. אני מחזיקה ביד של ליה ומושכת אותה לרקוד.
אנחנו רוקדות וצוחקות. אני מחזיקה ביד של אליס והילי וכולנו רוקדות ביחד. פרדי שותה בירה ואריק מתחיל עם בנות. די כבר. כמה אפשר להתחיל עם בנות? הוא מקסים והכל, אבל יש גבול!!!
אני מאדימה. אני נכנסת לשירותים ושוטפת פנים. אני רואה זוג בולע אחד לשני את הפרצוף. אני זורקת עליהם ספוג ומגבת. אני מקימה אותם ומגרשת אותם מהמקלחת. ממתיי אני כזאת מסודרת ורעה?
אני יוצאת מהמקלחת. אני מתיישבת על המדרגות. אני לא מצליחה לנשום. אני יוצאת החוצה ומתיישבת על מדרגות הכנסה של הווילה. לא נוח לי. אני הולכת ומתיישבת על השוליים של המזרקה. למי אכפת? מותר לי.
אני שומעת צעדים. אני מרימה את המבט ורואה את אריק מתקדם לעברי. אני משפילה את המבט. אני מתעלמת ממנו. הייתי צריכה לקחת פונץ' לפניי שיצאתי. שיט.
"מה יפה שכמוך עושה במזרקה שכזו?" הוא שואל. מה לענות? אני צריכה לנשום. לא . אני צריכה להתרחק ממך. אתה עושה לי בחילה. לא. מה?
"אני בת ים. אם לא אגע במים, אמות." אני עונה. מה?!?!?!?!!? מאיפה הוצאתי את זה עכשיו?!?!?!?!
אני מתחילה לצחוק. אריק מצטרף לצחוק. אני מחייכת. חבל. הוא יכל למצוא משהו נהדר אם באמת היה מחפש. אני מכחכחת בגרון. אני מסדרת את השיער שמהלחות התחיל לאבד את הבייביליס. אריק מחייך.
"מה?" אני שואלת. הוא מסתכלת עליי ואני מסמיקה.
"את לא נוגעת במים, שקרנית. את לא בת ים." הוא עונה. אני צוחקת קצת. הוא זורם, זה נחמד. אני מחייכת. אני משפריצה עליו מים מהמזרקה. הוא משפריץ עליי מים ואנחנו נופלים פנימה. אנחנו יושבים במזרקה. כל הגוף רטוב. הבייביליס הלך. האיפור מרוח, שיט.
הוא מנגב את האיפור מהפנים שלי. הוא מחייך.
"את הרבה יותר יפה בלי כל המסכות…" הוא אומר. אני מסמיקה……..


תגובות (6)

איחור רציני XD

28/08/2013 10:48

כעעעע זה היה מה זה באסה לראות שהקוראות יורדותת !!!
לאב יו 3>
ממשיכהה כי משעמםםם ליייי

28/08/2013 10:58

תמשיכי כברר

28/08/2013 11:01

ממשיכהה 3>

28/08/2013 11:08
LOL LOL

לא ירדווו תמשיכייי מושלםםם

28/08/2013 11:15

לאביוווו 3>
המשכתייי

28/08/2013 11:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך