Maiden Heart
נקודת מבט של........ ליה
סורי שקצררר
לאב יו אולללל 3>
3 תגובות ממשיכההה(או שלא?!?!?!?)

רכבת אקספרס לאהבה | 19 | בריכה ואיפור שנמרח

Maiden Heart 28/08/2013 739 צפיות 4 תגובות
נקודת מבט של........ ליה
סורי שקצררר
לאב יו אולללל 3>
3 תגובות ממשיכההה(או שלא?!?!?!?)

אני שותה פונץ'. לאן האנה נעלמה?? ואריק??… טוב. אני מניחה לזה וחוזרת לרקוד. אני מסיימת לרקוד לצלילים של PAYPHONE…. אחרי עריכה שלא יודעת מאיפה היא. אני שותה עוד פונץ' ומערבבת עם טיפה ממשקה אלכוהולי שלא ראיתי את התווית שלו. אני שותה הכל בשלוק וקופאת במקום. אני מסתכלת על דניאל צוחק. השיניים שלו… כל כך לבנות. וישרות. אני מסתכלת על פרדי ומנסה להתעלם מדניאל אבל זה לא הולך.
אני מסתכלת עליו שוב. הוא מתקדם לשולחן של השתייה והחטיפים. מה לעשות.?? אני מפנה את הגב אליו. אני מסתכלת על בחור אקראי ומתחילה לצחוק. למה אני צוחקת? זה לא יעבוד. הוא לא יזרום. הבחור מחייך ומחזיקלי במותניים. לפניי שאני בכלל שמה לב הוא מנשק אותי.
שכחתי שבמסיבות הרבה מחפשים סטוצים. אני בשוק. דניאל לוקח שתייה. ולוחש לי משהו באוזן. אני לא שומעת. רועש מדיי. אבל זה לא יעזור. הוא כבר הלך. אני דוחפת את הבחור ההוא ומנגבת את הפה עם היד.
"אני לא בקטע של סטוצים" אני אומרת. אני מרימה את כוס הפונץ שלי. אני הולכת לאליס שרוקדת עם פרדי. היא צוחקת. אני מרגישה כאילו אידחף סתם. אני עולה לחדר וסוגרת את הדלת.
אני שותה את הפונץ עד הטיפה האחרונה. אני מתקנת את האיפור שנמרח מהלחות. והדמעות שאין להן הסבר. אני מנסה להיזכר במה שלחש אבל כל מה שאני זוכרת הוא רעש. המסיבה הזו גרועה. יותר מדכאת מכיפית. אני יורדת במדרגות ורואה את דניאל יושב ומנגן ומסביבו בנות. מה אכפת לי?!?!!?! אני רצה החוצה. תוך כמה דקות אני מוצאת את עצמי יושבת על הכביש. אני לא יודעת למה. האלכוהול בכוס של הפונץ טשטש אותי. אני חושבת שהייתי צריכה להאט עם זה.
אני נושמת ומתחילה לבכות. אני לא יודעת למה אני בוכה. אני חושבת שאני לחוצה.
אני מסדרת את השיער. אני בסדר. אני נושמת עמוק ונכנסת דרך השער. אני מביטה בדלת ואני לא רוצה להיכנס. אני נכנסת. אני עולה לחדר ולובשת בגד ים.
אני יוצאת והבריכה ריקה. אני מופתעת. אני קופצת פנימה לשחייה לילית. אני רוצה להירגע קצת. אני רוצה לחזור להיות ליה שאני. לא הרגשנית מדיי. זאת שלא מתבאסת מהר.
אני שומעת את החלון נפתח. אני מסתובבת ואני רואה את דניאל…….


תגובות (4)

פווווווווווווווווווווווווווווווווונץ'

28/08/2013 11:23

חוחוחוחוחוחוחוחוחוחוו לאביו3>

28/08/2013 11:25
LOL LOL

אעעאעאעאעאע תמשיכיייייייייי

28/08/2013 11:30

אעאעאעאאעאעאעאעאעאעאע ממשיכההה לאביווו3>

28/08/2013 11:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך