Maiden Heart
נקודת מבט של.................... אליסוש חיחיחיחי
לאביו אוללל 3>
3 תגובות ממשיכההה (או ש?!?!?!?!?!)

רכבת אקספרס לאהבה | 20 | יש לו טעם של אלכוהול וסוכר

Maiden Heart 28/08/2013 776 צפיות 2 תגובות
נקודת מבט של.................... אליסוש חיחיחיחי
לאביו אוללל 3>
3 תגובות ממשיכההה (או ש?!?!?!?!?!)

אני מסתכלת לשניי הצדדים. אני מסתכלת על קערת הפונץ'. שפכתי אלכוהול לקערת הפונץ'. כן כן גבירותי ורבותי. אני המותחת של השנה.!.
אני מסתכלת על פרדי וג'ייקוב. הם היחידים שנשארו מבין הקבוצה המנצחת שלנו. פרדי, ג'ייקוב, הילי, ואני. פרדי וג'ייקוב. הילי ואני. אני מסתכלת על הילי שרוקדת עם אדם לא מוכר….. הפונץ' משחרר? לא יודעת. אני צוחקת. אני הולכת לג'ייקוב ומתיישבת לידו. הוא יושב ושותה מהפונץ' גם.
להגיד לו?
"אליס… אליסוש…." הוא אומר בקול שיכור. כמה הוא כבר שתה? באמת חם פה. אני מסתכלת עליו. אני צוחקת. אני מרימה את היד שלו. הוא מגחך. הוא מחבק אותי. אני מסמיקה.
אני מסתכלת על הגב שלו. זה הדבר היחיד שאני מצליחה לראות. אני מרגישה את השיער הרך שלו נוגע לי בפנים. אני צוחקת.
אנחנו שותקים. הוא משהק. אני צוחקת שוב. הוא נעמד. הוא מתנדנד את דרכו לקערה של הפונץ'. אני עוצרת אותו. אני תופסת לו ביד. הוא צוחק.
"אל תדאגי אליסוש… אני לא אלך ליער" הוא אומר. על מה הוא מדבר? אני בחיים לא עושה את הטריק הזה שוב. אני צוחקת. אני מושכת אותו למעלה.
אני מסתכלת על האנשים ששוכבים על הרצפה. אני שומעת רעשים של קיא. אני מצטערת שבכלל הכנסתי את האלכוהול לפונץ'. אני נכנסת עם ג'ייקוב לחדר שלו. אני מושיבה אותו על המיטה. הוא נשען אחורנית ונופל. הוא צוחק ומלטף לי את היד.
אני הולכת לארון. אני מוציאה טרנינג וגופייה. אני מנסה להוריד לו את החולצה בעדינות. את הטרנינג אני אבקש מאריק שישים לו. הוא צוחק. זה מדגדג לו.?..
הוא מושך אותי. אני נופלת עליו. הוא מרים את הראש ומנשק אותי. יש לו טעם של אלכוהול וסוכר, אבל אני לא יכולה להתנגד…….


תגובות (2)

LOL LOL

תמשיכיייייייייייי

28/08/2013 12:53

ממשיכהההההה 3>

28/08/2013 13:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך