Maiden Heart
נקודת מבט של.... האנה
חשבתי על רעיון תציעו לי שירים בשביל שאשתמש בהם בסיפורררר בכל מיני מקומותת (האממהאממממ)
שלוש תגובות ממשיכה (או שלא?!?!?!?!?!?)
לאביווווווווו גירלסססס ❤❤❤

רכבת אקספרס לאהבה | 22 | Honey

Maiden Heart 29/08/2013 772 צפיות 5 תגובות
נקודת מבט של.... האנה
חשבתי על רעיון תציעו לי שירים בשביל שאשתמש בהם בסיפורררר בכל מיני מקומותת (האממהאממממ)
שלוש תגובות ממשיכה (או שלא?!?!?!?!?!?)
לאביווווווווו גירלסססס ❤❤❤

אני פותחת את העיניים. בוקר. השמש נכנסת דרך החלון ומסנוורת את העיניים. רוח מלטפת לי את הבטן. אני מסתכלת. אני לבושה בכותונת לילה….. לפחות חצי ממני. אני ממהרת ללבוש את החולצה הכי קרובה שמזדמנת. אני מסתכלת. אריק לידי. מה הוא עושה פה? גם הוא רק חצי לבוש. עשינו משהו? אני לא חושבת… אז למה?… אבל לא שתינו כלום אתמול!
אני מנסה להיזכר. לא עובד לי. אריק מתהפך וחצי פותח את העיניים. אני מששפת את הראש ומנסה לצאת החוצה. הוא תופס לי את היד. אני מסתובבת. הוא מסתכלת עליי בעייפות.
"מה קורה, מותק?(באנגלית honey חיחיחי)" הוא שואל. אני נאנחת. אני משתחררת מהיד שלו. אני יוצאת מהדלת בשקט. אני לא יודעת מה לעשות. אני לא זוכרת כלום.
אני חוזרת לחדר. אני לוקחת בגדים ורצה למקלחת. אף אחד לא שואל כלום. לא שהיה מישהו בחדר, לא שמתי לב. אני נכנסת למקלחת ונשטפת במהירות. אני יוצאת,מתלבשת בבגדי בית נוחים. אני יוצאת. אני נכנסת לחדר. אנינ נכנסת מתחת לשמיכה. אני מדליקה מוזיקה ושוכבת על הגב. אני לא מבינה מה קורה. פשוט, לא.
שלוש דפיקות על הדלת. אני שותקת.
"האנה… תפתחי לי" אני שומעת את אריק. אני לא רוצה לראות אותו. אני לא מבינה מה עבר עליי. זה לא הגיוני. זה לא הגיוני שעשינו משהו. נכון?…
אני שותקת. אין לי מה להגיד. אני מסמיקה ונכנסת מתחת לשמיכה עד שלא רואים לי את הראש.
הדלת נפתחת. ידעתי שלא אכפת לו אם אני מרשה לו להיכנס או לא. אני מנסה להפסיק לנשום. אני מרגישה את המיטה נוטה קצת, ורעש של קפיצים. אני יודעת שהוא התיישב. הוא מוריד לי את השמיכה מהראש.
"תפסיקי להתנהג כמו ילדה…" הוא אומר. הוא קובע. מה?!


תגובות (5)

האמ אני ממליצה לך לא להכניס קישורים XD

29/08/2013 05:53

לא בקישורים וזה…………. ❤

29/08/2013 05:55
LOL LOL

תמשיכיי מהממם

29/08/2013 06:52

תמשיכיי חיחי <:

29/08/2013 08:33

ממשיכההה לאביוו❤

29/08/2013 09:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך