Maiden Heart
נקודת מבט של...... אליס
זה מאכזב שלא מגיבים כי קודם הגיבו המון........
בכל מקר המשכתי בשביל הקוראות המהממות שעוד פהה ❤❤❤❤❤
לאביו אוללל❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

רכבת אקספרס לאהבה | 24 | כדור מתנפח והפתעה על לוח שעם

Maiden Heart 29/08/2013 838 צפיות 6 תגובות
נקודת מבט של...... אליס
זה מאכזב שלא מגיבים כי קודם הגיבו המון........
בכל מקר המשכתי בשביל הקוראות המהממות שעוד פהה ❤❤❤❤❤
לאביו אוללל❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ג'ייקוב משחרר את הרגליים שלי ואני צוללת למים של הבריכה. אני צוחקת ומשפריצה עליו. הוא משפריץ עליי חזרה. אני מסתכלת על האנה שנתלית לפרדי על הגב. אבל….. אני לא רואה את ליה. אני יוצאת מהבריכה. אני מרגישה טיפות של מים מתרסקות לי על הגב אבל לא אכפת לי. אני צוחקת ונכנסת פנימה. כל הרצפה מלאה במים. מישהו יצטרך לנקות…… האמהאמ אריק.
אני רואה את ליה. היא לא זזה למרות שיש לה מגבת על הראש. מגבת שבחצי הדרך לניגוב השיער.היא קופצת בשמחה ומחבקת אותי. אני מסתכלת עליה במבט מעוות.
"סידרו לנו עבודה! יש לנו עבודה ראשונה! כל כך מהר!" היא מדברת מהר אבל לא קשה להבין אותה. עבודה? רגע, במה? אני נאנחת. ריקוד?
ליה עוזבת אותי ורצה לבריכה. היא קופצת למים. היא מנשקת את הראשון שנמצא שם במצח. אני צוחקת ורצה אחריה. אני קופצת קרוב אליה אבל לא יותר מדיי. סתם בשביל להבהיל אותה קצת.
אני מחייכת חיוך מטופש. האנה משתזפת בחוץ על הבטן. מתיי היא הספיקה?…. פרדי מורח לה קרם הגנה. אריק מצמצם את העיניים אבל צוחק. אני מחייכת חיוך שטותי והולכת לספר לג'ייקוב.
אני מדחיקה את הנשיקה מאתמול. הוא היה שיכור… אני לא חושבת שהוא בכלל זוכר…. ו… אני לא יודעת. אבל זה סתם ידכא אותי לחשוב על העובדה הזו, ולא בא לי להיות בדיכי.
"על מה כל הריקודים?" ג'ייקוב שואל. אני מרימה את היד כדי להסתיר את השמש.
"ליהקו אותנו לאיפשהו…." אני עונה. מה אני עוד יכולה לענות.
"לאן?" הוא שואל. אני לא יודעת מה לענות. אני לא יודעת לאן ליהקו אותנו. אני מושכת בכתפיים. הוא מגחך.
"התחלתי לכתוב מילים למנגינה…." הוא אומר. אני מחייכת. זה נהדר, זה היה כל כך יפה. הוא מצמיד את הרגליים לקיר של הבריכה ונעלם בשניות. הוא שוחה. הבריכה ענקית, אני לא רואה אותו.
אני נאנחת בעייפות. להשתזף עם האנה? לא יודעת. אוף. אני נכנסת ומוצאת כדור. אני מנפחת אותו. אני שורקת.
"היי! בואו נשחק משחק… אני מוסרת את הכדור! אסור להפסיק, מי שנופל לו הכדור נפסל!" אני מחליטה. אריק צוחק. הוא שורק ומוחא לי כפיים. אני מוסרת את הכדור להילי. הילי בשניות מעבירה לאריק שמעביר לדניאל שמעביר לליה המתלהבת שזורקת על ג'ייקוב שעשה בריכות. אני צוחקת כל כך חזק שאני לא יכולה להפסיק. אני מחייכת. אני נכנסת למים ומרגישה משהו תופס לי את הרגליים……


תגובות (6)

<:

29/08/2013 11:31

יוווו את קוראת מהרר לאביוו❤❤❤

29/08/2013 11:32

אני אכן קוראת מהר

29/08/2013 11:33

או שאת מגיבה ואז קוראת חיחיחיחיחיחי

29/08/2013 11:35

מושלםם

29/08/2013 11:48

טנקסס מושלמת אחתת ❤❤❤

29/08/2013 11:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך