Maiden Heart
נקודת מבט של........האנה
הכי קצר עד עכשיו אבלאבל רציתי להשאירר במתחחחח
לאביוווו אולללל ❤❤❤❤❤❤

רכבת אקספרס לאהבה | 26 | ווהו מפיק בטלוויזיה

Maiden Heart 29/08/2013 597 צפיות 4 תגובות
נקודת מבט של........האנה
הכי קצר עד עכשיו אבלאבל רציתי להשאירר במתחחחח
לאביוווו אולללל ❤❤❤❤❤❤

הקטע עם אריק רק נעשה קשה יותר. אני לא יכולה להתעלם ממנו. מהצד השני, אני פוחדת שקרה משהו. הוא לא מבין יותר ממני מה קרה שם. אני מנסה להיזכר וכל מה שאני זוכרת הוא את המזרקה.
אני מתפנקת על פרדי. אני יודעת שזה לאבסדר. אני יודעת ולא קשה לראות שלהילי יש משהו אליו.
אני מעמידה פנים שאני ישנה ומקשיבה לשיר המדהים שג'ייקוב כתב. כשהוא מסיים אני מקשיבה למחיאות כפיים של כולם. אני שומעת את אריק שורק. אני חושבת עליו, שוב. אסור לי.
פרדי נוגע לי בכתף. אני מעמידה פנים כאילו אני מתעוררת. הוא עולה במדרגות. הוא נכנס לחדר ומשאיר את הדלת פתוחה. הוא מתחיל לנגן… בתופים?? יש חדר לתופים???
אני זורמת. אני מחייכת והולכת להביא את הגיטרה התרומה. אני מתיישבת ומתחילה לנגן. ג'ייקוב מחייך ומנגן. הוא מתחיל לשיר ואני מצטרפת במקומות שאני חושבת שמתאים שאצטרף. אני מחייכת, אני אוהבת לשיר ולנגן.
כשאנחנו מסיימים אנחנו שומעים מחיאות כפיים. אנחנןו מסתכלים ולא רואים אף אחד.
פתאום נפתח המסך של הטלוויזיה ומפיק מפורסם ששכחתי את שמו מופיע שם. הוא מוחא כפיים. ג'ייקוב מסמיק. אני מגחכת. פרדי שורק מלמעלה וצועק 'ווהו' וכאלה כי הוא לא יודע שאנחנו עם מפיק מפורסם במסך של הטלוויזיה.
המפיק צוחק. הוא מכחכח בגרון…….


תגובות (4)

LOL LOL

תמשיכיי

29/08/2013 12:54

❤❤❤

29/08/2013 14:16

אוווו מפייקק ^-^

29/08/2013 22:25

❤❤ המשכתי

30/08/2013 03:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך