Maiden Heart
נקודת מבט של......... אליס
לאביווווו ❤❤❤

רכבת אקספרס לאהבה | 28 | היא נותנת לי את האייפון שלה?! -מרתוןןןן ספיישלל-

Maiden Heart 30/08/2013 701 צפיות 2 תגובות
נקודת מבט של......... אליס
לאביווווו ❤❤❤

אני שומעת את הצחה של ליה מהמטבח. אני רצה למטבח ורואה אותה יושבת בפינה. אני מתיישבת לידה. היא נותנת לי את האייפון שלה.
"תעשי עם זה מה שבא לך……" היא אומרת ובוכה. היא באמת במשבר, ממתיי היא נותנת לי לגעת באייפון שלה? אני צוחקת ומניחה אותו על השולחן.
"מה קרה?" אני שואלת. אני מסדרת לה את השיער שנדבק לפרצוף בגלל הדמעות ומחייכת. היא שותקת. אני הולכת ומוציאה כף וגלידה מהמקרר. אני מניחה לה אותם בידיים והיא דוחה את זה.
" לא אוכלים דברים משמיניםם!" היא קובעת עם קול רועד ודמעות בעיניים. טוב, היא עדיין ליה זה בטוח!!!
אני צוחקת ומביאה לה טישו. למה היא בוכה בצד? אני לא יודעת. היא מחייכת……. אז למה היא נראית כל כך עצובה?…..
אני פותחת את האייפון.הלא לענות הזה ביקש ממנה לחזור….. מי זה?
"אני פצצה. אני לא צריכה לשים על זה קצוץ." היא מחליטה ונעמדת. היא אפילו לא מסבירה לי וכבר יוצאת החוצה. אני עומדת גם ויוצאת. אני הולכת לג'ייקוב ומחבקת אותו. כל הכבוד, הוא עומד להוציא סינגל.
הוא מחבק אותי חזרה ולוחש לי משהו באוזן. אני לא מקשיבה, אבל זה לא כזה משנה. הוא מנשק לי את המצח ומלטף לי את הגב. אני מרגישה צמרמורות בגוף. קר לי. אני בורחת בריצה.
אני נעצרת באמצע הבריחה שלי ליד הלוח שעם. העבודה שלנו היא…. דוגמנות?!?!?!?!


תגובות (2)

יש מרתון XD

30/08/2013 03:53

ווהווו מרתון❤❤

30/08/2013 03:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך