Maiden Heart
נקודת מבט של.... הילי
לאביו אולללל❤❤❤

רכבת אקספרס לאהבה | 29 | הלימוזינה מחכה!!!

Maiden Heart 30/08/2013 707 צפיות 3 תגובות
נקודת מבט של.... הילי
לאביו אולללל❤❤❤

אז היום אחרי הצהריים אנחנו הולכות לדגמן לחברת בגדים מאוד מוצלחת. ההתרגשות ענקית. למרות שאני חושבת שאליס לא כל כך מרוצה מהאיפור והשמלות שהיא תצטרך ללבוש. כמה שתתעקש שם על מכנסיים. היא בלונדינית עם עיניים חומות…… והיחידה מבינינו. הם בטוח ילבישו לה שמלה.
אני מביטה בפרדי עושה כפיפות בטן ושכיבות סמיכה. אני מביטה בגופייה שלו חושפת את השרירים באופן טיפה מטריד ובמכנסי טרנינג שלו עולים קצת למעלה. אני צוחקת קצת. הוא מרים את המבט אליי ומחייך. אני מחייכת חזרה. מה עוד אני צריכה לעשות?
אני רואה את אריק יושב ורואה אותו מרים משקולות וצופה בטלוויזיה. מה הם מתכוננים למרתון?! מה זה?! אני מתחילה לצחוק כמו משוגעת. אני מסרקת את השיער ומחייכת למראה. אני יודעת שאני יפה, אני לא צריכה שיאמרו לי את זה. אבל אני לא רוצה שישפטו אותי בגלל איך שאני נראית.
אני עושה דאק פייס וצוחקת שוב. אני רואה את פרדי מאחורי במראה. הוא צוחק ומדגדג אותי. ממתי הוא נדבק אליי ולא להאנה?…. אני רואה את האנה יושבת בצד ויורדת על כוס גלידה. אני נאנחת ויוצאת מהידיים שלו. אני עולה במדרגות ונכנסת לחדר. אני מקבלת הודעה באייפון מאלנה.
'עוד חצי שעה יצפצפו מלימוזינה. תתארגנו עד אז. נשיקות, אלנה.' אני מחייכת. אני תופסת מקלחת ומתקלחת. אני משפריצה על עצמי את הבושם האהוב עליי. אני לובשת שמלה בצבע תורכיז חצי שקופה עם כתפיות ספגטי (סוג של סטרפלס כזה ). אני מסתכלת במראה. מושלם. בחלק התחתון יש עוד שכבת בד ככה שזה מושלם פשוט.
אני נועלת נעלי עקב עדינות בצבע לבן שתואם לכפתורים של החלק העליון של השמלה וזוג עגילים פשוט מושלמים. אני מתאפרת ונהנית מהמראה שלי. אני יוצאת. הבנות כבר מאורגנות.
אליס לובשת סקיני משופשף, וגופייה שחורה צמודה עם ווסט ג'ינס ויפה. זה פשוט מושלם וכל כך מתאים לה. היא לוקחת את הכובע של דניאל וצוחקת.
ליה לבשה חצאית מיני כחולה, וגופיה לבנה עם פסים כחולים עליה, שתואמים לחצאית. היא גם שמה אקססוריז, ולבשה נעלי עקב לבנות עם פסים תכולים ממש דקים. היא נראתה מושלם.
האנה לבשה מגפיים שחורות עד הברך, שורט, חולצה רחבה מכופתרת וחצי שקופה בצבע תכלת ממש בהיר, עגילים ואקססוריז, איפור, שגם ליה שמה. כולנו נראנו מושלמות והיינו מוכנות לצאת. הריח של הבושם שלנו התערבב ויצר ריח ממש טוב. הבנים המשיכו להזיע ולהסריח מול הטלוויזיה. שמענו צפירה.
הלימוזינה מחכה……


תגובות (3)

בנים מסריחים!

30/08/2013 04:28

אוווו דוגמניותת קוליי XD
תמשיכיי <3

30/08/2013 04:35

כעעע ❤❤❤
לאביוווו ממשיכההה

30/08/2013 04:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך