Maiden Heart
הצלחתי.......................?

רכבת אקספרס לאהבה | 32 | בניין ואוטו אדום

Maiden Heart 30/08/2013 736 צפיות 5 תגובות
הצלחתי.......................?

אוטו אדום מגניב עם גג נפתח. אני נכנסת, לא אכפת לי. זה אחד הדברים הכי מגניבים שראיתי בחיי.
אני רצה ונעמדת ליד הדלת. הוא פותח ואני נכנסת למושב שליד הנהג. האנה מושכת בכתפיים והולכת לאוטו, למרות מה שהנהג עשה לה. היא בטח מתכננת להיכנס בו. ליה והילי באות אחריי האנה.
אנחנו נוסעים מהר כל כך שהשיער עף אחורה ממש חזק. אני צוחקת. כיף לי. אני מחייכת חיוך רחב ומשתדלת שלא יכנסו זבובים כי זה ממש מגעיל. אני עולה על הברכיים וצועקת משהו לא ברור. האנה צוחקת עליי וככה גם כולם.
אני משחקת ברדיו עד שמתחיל השיר its time של imagine dragons
השיר מעלה לי חיוך על השפתיים ואני מתחילה לזייף עם הקול של הזמר. אני מבסוטית מעצמי ואין לי במה להתבייש, כרגע זה רגע השיא של חיי. אני מרגישה יד על הרגל ורואה את הבחור מאחור מסמן לי לרדת.
אני עושה פרצוף ויורדת מהברכיים לשבת. אני מסתכלת על הבנות והן מושכות בכתפיים. אנימ מסתכלת על הדוגמן שנוהג, שנישק את האנה. הוא מחייך.
"האנה, ליה, הילי, ואליס, אני ג'יי, זה פט, זה אייס, וזה ז'אק. נעים להכיר" הוא אומר מאחורי ההגה. ג'יי הזה…
אני עושה עוד פרצוף ושורקת את השיר עד שהוא נגמר ומתחלף לשיר everybody talks, שהוא ישן והשם של הלהקה בח לי מהראש. אני רואה את האנה זורמת ושרה אותו עם ליה.
המכונית המגניבה עוצרת. אני מסתכלת עליהן והן מסתכלות עליי. האנה לא שמה לב וממשיכה לשיר. אני צוחקת כמו משוגעת. אני מסתכלת לאן הם הביאו אותנו. זה היה בניין ענק, עם תמונות של אנשים מחייכים עליו. מה זה?!


תגובות (5)

כן
נקודת מבט של…..?

30/08/2013 06:28

אליס חיחי סורי הייתי עצבנית ושכחתי להוסיף
יששששש!!❤❤❤

30/08/2013 06:31
LOL LOL

מהממםםםםם!!!

30/08/2013 06:36

יאוווו התחלתי לקרוא את הסיפור שלך לפני כמה ימים והפרק הזה מהמםם תמשיכיייייי

30/08/2013 06:36

ממשיכהההה לאביווווו

30/08/2013 06:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך