Maiden Heart
נקודת מבט של............ הילי
לאביוווו גירלססס❤❤❤

רכבת אקספרס לאהבה | 33 | יחסי ציבור!?

Maiden Heart 30/08/2013 694 צפיות 5 תגובות
נקודת מבט של............ הילי
לאביוווו גירלססס❤❤❤

אני מסתכלת על הבניין. זה נראה כמו החברות האלה של המחשבים והתמונות האלה של המשפחות שמורכבות מאנשים שמחפשים חיים, או תהילה. אני נכנסת אחרי הדוגמנים יחד עם הבנות.
הבניין נראה מאוד לבן ונקי מבפנים. כזה….. מזכיר לי בית חולים. אני רואה איש בחליפה ניגש אלינו. הוא מחייך ומגיש לנו כוס עם שוקולדים בפנים. הוא עושה לנו סימן להיות בשקט ומוביל אותנו לחדר.
אנחנו נכנסים לחדר ומסתכלים על הדברים. החדר ריק. פתאום נכנס מישהו עםן קול שהכרנו כבר. הפאפרצי?! מה?!….. אני עושה רעשים עם העקבים שאני נועלת. אליס זורקת עליו עטים. אנחנו לא מסכימות ולא נישאר בחדר. אני מתכוונת, הנסיעה באוטו הייתה בסדר אבל…..
"יחסי ציבור, אתן יודעות?" אלנה נכנסת דרך הדלת. אנחנו מסתכלות עליה בשאלה. היא מכחכחת בגרון ומניחה את הלוח שלה על השולחן.
"אלו יחסי ציבור, בנות. תצטרכו לצאת עם הבנים החתיכים והמדהימים מהמגזין בשלושה שבועות הקרובים." היא אומרת ומתחילה לדבר. בשלב הזה הפסקתי להקשיב. יחסי ציבור??!!?!?! למה?!?!?!
כולן עושות פרצופים ובסוף אני מסתכלת על האנה. היא מסכימה. רגע, מה?! היא זאתי שהכריחו אותה מההתחלה!
כשיצאנו אני הסתכלתי על האנה. כשהגענו לווילה נתתי לליה ואליס להיכנס ונשארתי עם האנה בחוץ.
"מה את עושה?!?!!" אני שואלת אותה. היא מסתכלת עליי ומושכת בכתפיים.
"זה לא אישי. אבל אני די במתח עם אריק והכל, ואני חושבת שאולי לצאת קצת ישחרר אותי…. חוץ מזה, זה מזוייף…" היא אומרת. היא עושה את זה בשביל לגרום לאריק לקנא?! אני לא מבינה.
"זה לא בשביל לגרום לאריק לקנא. זה בשביל לשפר את ההרגשה העצמית שלי עם עצמי. אני היחידה מביניכן שהסכימה אז את לא חייבת לדאוג" היא אומרת ומתחילה ללכת. אני מסתכלת עליה מתרחקת.
משהו עובר עליה, אני בטוחה. אבל מה? למה? זה כל כך…… לא מתאים לה.
אני שומעת רעש של שער נפתח………………………


תגובות (5)

אישה מעצבנת, אליסוווו לא יוצאת עם מישו אחר

30/08/2013 06:59

כע היא לא הסכימה ליחסי ציבור!!!!!!❤❤❤

30/08/2013 07:00
LOL LOL

מהממםםם תמשיכיייי

30/08/2013 07:48

תמשיכי מושלםם

30/08/2013 07:48

ממשיכהההה לאביווווו❤❤❤

30/08/2013 07:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך