Maiden Heart
נקודת מבט של..... האנה
רוצות תמונות של בגדים וזה מהפולימור?
לאביוו אוללל

רכבת אקספרס לאהבה | 34 | דייט לא צפוי

Maiden Heart 30/08/2013 1405 צפיות 4 תגובות
נקודת מבט של..... האנה
רוצות תמונות של בגדים וזה מהפולימור?
לאביוו אוללל

אני יושבת ומסתכלת על הבחור ההוא. הדוגמן… ג'יי. זה שאני אמורה לשחק אותה החברה שלו. אני מחייכת, כזה זיוף. אני מסתכלת עליו ומנסה לחפש את מה שיעשה לי טוב ביחסי ציבור האלה.
הוא מושיט לי וורד לבן וקד. אני מחייכת. זה נחמד, רומנטי. אני קמה מהספה. אני יודעת שזו תהיה הטעות של חיי. אני מסמנת לו לשבת והולכת להתקלח ולהתארגן לדייט. כן כן, אני יוצאת איתו לדייט.
אני מסתכלת על אריק בדרך למעלה. הוא מסתכל עליי ונראה מאוכזב. אני מנסה להתעלם ממנו ונכנסת להתקלח. אני משפריצה על עצמי מהבושם האהוב שלי,עם הריח המתוק. אני לובשת שמלת סטרפלס לבנה וחגיגית עם חגורה חומה ממש דקה, נעלי עקב שחורות עם רצועות דקות. אני ארנק קטן בצבע זהב כזה. אני שמה אודם אדום ומתאפרת ממש יפה. אני לוקחת אקססוריז ומסתכלת במראה. מושלם.
אני יורדת במדרגות. ג'יי מחייך ומוחא כפיים. אני מסתובבת במקום ומחייכת גם. באמת שכיף לי, יותר משוחרר. אין לחצים.
אני יוצאת איתו ונכנסת לרכב הספורט האדום עם הגג הפתוח שלו. אנחנו נוסעים למסעדה ממש יקרה ומפורסמת. אנחנו נכנסים ומתיישבים במקום שהזמין מראש.
"מה בא לך להזמין?" הוא שואל ומסתכל בתפריט. אני מכוונת לסלט אבל אני בסוף מחליטה לקחת פסטה ברוטב שמנת ופטריות. הוא מחייך ולוקח את אותו הדבר.
"אז… ג'יי… תכיר לי את עצמך?"…..


תגובות (4)

מהממם תמשיכייי

30/08/2013 08:07
LOL LOL

תמשיכייייייייי

30/08/2013 08:08

לעשות עם עיצובים מפולימורר ?❤❤❤

30/08/2013 08:08

קיי

30/08/2013 08:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך