Maiden Heart
נקודת מבט של...... ליה!
ווהוווו עוד פרק פרק 40!!!!!!!
איך נחגוג?!?!?!?!?!?!
לאב יו אוללללל 3>

רכבת אקספרס לאהבה | 39 | הג'יפ והמזח

Maiden Heart 30/08/2013 754 צפיות 6 תגובות
נקודת מבט של...... ליה!
ווהוווו עוד פרק פרק 40!!!!!!!
איך נחגוג?!?!?!?!?!?!
לאב יו אוללללל 3>

התעוררתי לצליל של השעון המעורר שבאייפון שלי. קיללתי אותו בשקט ופתחתי את העיניים. אליס לא הייתה שם וגם התיק שלה לא. התעוררתי אחרונה?!?!!?!
רצתי מהר למקלחת. התלבשתי מהר בבגדים שהכנתי יום קודם. שמתי איפור והשפרצתי בושם. יצאתי מהמקלחת והרמתי את התיק טיולים. ירדתי למטה. הדלת הייתה פתוחה. אוף אפילו את המזוודות שלי הם כבר לקחו. יצאתי החוצה. הטנדר חיכה שם. וואו, הוא יפה. הוא היה שחור בוהק כזה. סגרתי את הבית ונעלתי את הדלת. יש מערכות אבטחה ומצלמות, אבל בכל זאת אסור להשאיר ווילה שכזו פתוחה.
אליס נופפה לי מהחלק האחורי של הטנדר הפתוח ששמים בו בדרך כלל חפצים. כולם ישבו שם חוץ מפרדי שנהג ואריק שישב לידו ושם לנו מוזיקה עם חלון פתוח.
התיישבתי ליד דניאל והנחתי את הראש על הכתף שלו. הוא צחק וחיסק את ראשי. הסמקתי והבנות התחילו לעשות קולות של התלהבות.
"דניאל וליה יושבים על העץ…"אליס מתחילה והבנות צוחקות. אני צוחקת. אנחנו נוסעים. המזג אוויר ממש נעים. לא חם ולא קר, פלוס מינוס בריזה נעימה. אנחנו שרים עם המוזיקה שבאה מהדיסקים שאריק מחליף בלי סוף. אנחנו מדברים ומריצים בדיחות וצחוקים שהרכבנו אחד בין השני, שרק אנחנו מבינים.
הג'יפ עצר. הגענו?! וואו. זה היה שעות צהריים. והקאמפינג שלנו היה ליד אגם ענק שנראה עמוק ונעים. היה לו מזח קטן כזה ממש בפינה עם מוט בשביל לקשור סירות. שזה מגניב, כי כנראה יש אנשים שדגים פה. מסביב היה יער ממש יפה והמקום היה מאוד אינטימי. ירדנו אחד אחרי השני בזיננוק והתפעלנו מהמקום.
דניאל הרים אותי על הגב, התיק נפל לי. הוא רץ איתי ישר לתוך המים. זה היה קפואאא, הרגשתי כאילו עוד שנייה אני הופכת לקרחון. הגוף שלי התנתק מהגוף של דניאל ומצאתי את עצמי בתוך מים קופאת מקור. הוצאתי את הראש וחיפשתי אותו. לא מצאתי. לפני שבכלל הרגשתי הוא בא לי מתחת והרים אותי. השפרצתי עליו מים וצחקתי.
"ליה, דניאללל תרדו מהעץץץ…" אני שומעת את אליס צועקת. איך בא לי למשוך אותה לתוך המים גם. שיט, האיפור והבגדים. השפרצתי עליו שוב והזזתי את השיער שנדבק לי לפנים. הוא ליטף לי את תנוכי האוזניים עם האגודלים שלו. הסמקתי…..


תגובות (6)

"דניאל וליה יושבים על העץ…"

30/08/2013 14:24

חוחו 3>

30/08/2013 14:25

פרק כפול ווהו ככה חוגגים יה חחחחחחחחחחחחחחחחח

30/08/2013 14:48

ווהוווו חיחי אבל הם עולים מהר,………… אוליי……. פרק ארוךך, ותבחרו מאיזה נקודת מבט? לאביווו3>

30/08/2013 14:50
LOL LOL

מושלםםםםם אהבתי תפרקקק
תמשיכיייייייי

31/08/2013 02:25

ממשיכההה אבל תבחרו נקודת מבטט או שאעשה הגרלההה
לאביווו 3>

31/08/2013 02:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך