Maiden Heart
נקודת מבט של..... האנה
לאביווו אוללל 3>

רכבת אקספרס לאהבה | 43 | לחשוב.על.ג'יי

Maiden Heart 01/09/2013 891 צפיות 7 תגובות
נקודת מבט של..... האנה
לאביווו אוללל 3>

אני קורעת את המרשמלו בעדינות מהמקל השפיצי שלו. אני נהנית מהסוכר שמציף לי את הוורידים באדרלנין!!!
אני מסתכלת על האוהל ורואה את ליה נכנסת. או שזו אליס?קשה להבדיל בחושך ושתיהן החליטו להיעלם פתאום. אני רואה את פרדי שלא מזמן חזר מהאוהל. הוא מחייך. ישמצב…? לא. לא יכול להיות?… אני מוציאה מהראש את המחשבות האלה שאני לא רוצה. אני עוברת למרשמלו השני ומסתכלת על האגם. אני… אריק מתקלח. אני מזיזה את הראש ולא מסתכלת. הוא צוחק עליי, עד לפה שומעים את זה.
~אוי תשתוק, דביל. אני מתחילה לצחוק גם. כן כן, אנחנו נשטפים באגם קר ונעים וככה מתנקים. אנחנו הבנות כמובן, שונות מהבנים בכל המובנים. למרות שהמים נעימים וממש נקיים. אני מסתכלת עליו שוב וזורקת עליו את המקל השפיצי שנופל ממש קרוב לתחת של דניאל, שיושב ומנגן ליד המדורה. אני עושה לו סימן של 'עוד ניפגש' ומסתובבת.
אני שומעת את דניאל שר ומצטרפת אליו בשירה. אני מחייכת. אנחנו מחליטים לשחק משחק. כל אחד שיודע לנגן בגיטרה ינגן בתורו שיר וכולם יצטרכו לשיר את מה שהם חושבים שהוא ומי שמנצח מקבל את הגיטרה. אני מסתכלת על הבשר ולוקחת שיפוד. אני נותנת ביס גדול לחתיכה הראשונה.
אני שומעת את השיר והוא מוכר לי. אני מרימה את האצבע בהתלהבות. טיפשה, את צריכה לשיר!!!
אני מתחילה לשיר את PARADISE של COLDPLAY בהתלהבות וקול רועד מההתרגשות. כולם מוחאים לי כפיים, כי ברור, צדקתי. אני מרגישה טיפות מים נוטפות לי על הכתפיים.
~ אני מסתכלת על אריק עומד מעלי בלי חולצה עם מכנסי ברמודה מטופשים. נתערב שהוא ישן עם בוקסר והביא את הדבר המכוער הזה בשביל ללבוש לפני השינה. אני מחייכת. שלא תטעו, אני עצבנית. הוא הרטיב אותי ועכשיו קר לי. אני רודפת אחריו. אנחנו נופלים על דשא באיזור הכי חשוך שיש. הוא נופל מעליי. שוב אני רוצה לנשק אותו. השפתיים שלו… כל כך… לא. ג'יי. תחשבי על ג'יי!!!


תגובות (7)

הגעתי למסקנה שהאנה זונה

01/09/2013 05:18

תמשיכי

01/09/2013 05:20

היא לא זונה!!! היא אוהבת את אריק, אבל בשביל להשכיח את אריק והיחסי ציבור היא יוצאת עם ג'יי!!!

01/09/2013 05:20

3>

01/09/2013 05:20

flandre את מרושעת! האנה מתוקה!
ואת! (maiden heart)
מרושעת גם!! האנוש המסכנה שלי!! היא לא צריכה לחשוב על ג'יי הכונפה הזה -_-

01/09/2013 08:12
LOL LOL

וואייי אהבתיייייייייייייייי!!!
~שכחת קצת את ליה והילי בסיפור~
מושלם מושלםםם

01/09/2013 08:37

תקראי את הפרק הקודםםם!!!!! לאביווו אוללל3>
וג'יי דוגמן חוחו [:

01/09/2013 08:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך