Maiden Heart
נקודת מבט של.......... ליה
לאביו אולללל 3>
אני יודעת שהבנות לא ממש נראה כאילו הן מדברות כאילו כמו לפני שיצאו לטיול וכאלה אז אל תדאגו זה עוד יחזור, פשוט העניינים מתחממים [;
טנקס, ונטלי גם אלייך שמתי לב[:

רכבת אקספרס לאהבה | 44 | כל כך חשוב מבחינתי

Maiden Heart 01/09/2013 673 צפיות 4 תגובות
נקודת מבט של.......... ליה
לאביו אולללל 3>
אני יודעת שהבנות לא ממש נראה כאילו הן מדברות כאילו כמו לפני שיצאו לטיול וכאלה אז אל תדאגו זה עוד יחזור, פשוט העניינים מתחממים [;
טנקס, ונטלי גם אלייך שמתי לב[:

אני מסתכלת על הילי והיא מסתכלת עליי. אני לא יודעת איך להגיב לזה, כי לא ידעתי שזה יגיע. הם רבו, אז הוא נישק אותה? או שהוא נישק אותה כי הוא גילה שיש לה משהו אליו?…
אני יודעת שדי נטשתי את הבנים והאנה שיושבים מסביב למדורה ומחסלים לנו את הבשר. אני מסתכלת על הילי, ואני לא מפסיקה לחשוב על דניאל. אוף, אני החברה הכי גרועה בעולם.
אני נאנחת ומסתכלת עליה זזה. היא אדומה לגמרי, מה שלא הולך עם הגוון עור העדין שלה ועם העיניים הכחולות. אני מחייכת ומשחקת לה בשיער. אני לא מקשיבה לה כל כך כי אני לא מצליחה למקד את עצמי. אני חושבת יותר מדיי.
"בואי נצא לשחק קצת עם הבנים…… גם האוויר יעשה לך טוב לסומק שלך" אני מציעה והיא רק מסמיקה יותר. שיט, פרדי?….טוב היא יכולה להתעלם ממנו. אני מחליטה משהו שאני לא יודעת אם אפשרי בכלל. אי אפשר להתעלם אחרי דבר כזה, על מי אני עובדת?
בסוף היא מרימה את האגודל ומסמנת לי כן. אני מחייכת וקמה. אני מחזיקה לה את היד. אני מוציאה אותה החוצה ואנחנו מתיישבות במקומות נוחים. אני צופה באור של האש מאיר באופן חלקי על הפנים של דניאל, שכרגע מנגן ושר. אני מסתכלת על האש. אני מתחמקת ממחשבות במחשבה על כמה שהיא גדולה ויפה, אבל ממש הרסנית. כשאני מפסיקה לחשוב אני שמה לב שפרדי לוקח את הילי לאנשיהו.לחושך. אני פוחדת עליה אבל אני לא חושבת שהוא ישחק בה. הוא בטח יסביר לה את עצמו או משהו.
דניאל מסתכל עליי ומחייך. הוא לוקח שניית חשיבה ומתחיל לשיר לי את THIS LOVE של MAROON 5.
אני מחייכת ואנחנו שרים לתוך הלילה. שעתיים עוברות וכולם כבר נעלמים מהמעגל. הוא עובר לשבת לידי ומניח את הגיטרה בצד. הוא מלטף לי את הפנים.
"את… חלקה… ומעודנת, מפה" הוא מצביע על הלב שלי אבל לא נוגע, כי באותה מידה שזה הלב שלי זה גם איבר שלא נוגעים בו באקראיות. שיכול להכניס אותך למאסר ארוך. אני צוחקת מהמחשבה.
הוא מחייך ונשען אחורה. לוקח לו קצת זמן אבל הוא מושך אותי אליו ובסוף אני ממש לידו, צמודה. הוא מנשק אותי במצח ומחבק אותי חזק. אני יכולה להריח את הריח של הבושם,והאפטרשייב, והדאורדורנט. הכל מעורבב בניחוח אחד שקוראים לו 'דניאל', ניחוח אחד שאני מרגישה שכל כך חשוב מבחינתי.


תגובות (4)

מושלםםםם, דניאל וליה פוראבררררררר
אבל לא הבנתי את הקטע עם הילי.. את מי היא אוהבת?
תמשיכיי

01/09/2013 09:23

פרדי חיחי
לאביוווו 3>

01/09/2013 09:25
LOL LOL

מושלםםם תמשיכיייי
אוהבתת

01/09/2013 10:03

טנקסס ממשיכהה לאביווו 3>

01/09/2013 12:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך