Maiden Heart
נקודת מבט של..... ליה
שנה טובה ומתוקה אהובות שלי
3'> ושוב, הנקודת מבט של הבנים ממש חשובה!!!! תגידו מי בא לכן!!!!

רכבת אקספרס לאהבה | 52 | להעסיק אותו!?

Maiden Heart 04/09/2013 715 צפיות 4 תגובות
נקודת מבט של..... ליה
שנה טובה ומתוקה אהובות שלי
3'> ושוב, הנקודת מבט של הבנים ממש חשובה!!!! תגידו מי בא לכן!!!!

כשראיתי את ג'יי חולף על פניי, הייתי בשוק. לא האמנתי למה שהופיע והלך לכיוון החדר של האנה. כאילו, אלו יחסי ציבור, למה הוא נותן לזה כל כך הרבה חשיבות. ואז נזכרתי, בנשיקה ההיא, על הסט. אני לא יודעת מה לומר, אז אני שותקת. אני משעינה את הראש אחורה, על הקיר, ומנסה להירגע כשדניאל ברקע מסביר את העניין של הבית מלון לאלנה, שעונה רגוע אבל חזק. עד לפה שומעים אותה!!!
אני צוחקת קצת ומסתכלת על פרדי שלידי מחבק את הילי, רק כי קר לה קצת. אני חושבת על איך הגיעו למצב הזה, ולא מוצאת שום דבר בראש. אני רוצה לשבת ולהתחבק עם מישהו. אני מסתכלת על דניאל….. לא, אסור לחשוב על זה אפילו. הוא מחייך אליי וחוזר לשיחה. אני לא מצליחה להקשיב למילים, אז אני מנסה להתרכז ברעשים. בצפצופים, בעגלות, בהכל, רק לא בבלגן שהולך לי בראש.
אני שומעת צעדים מתקרבים, ואז מתרחקים. אני רואה את אריק נכנס למסדרון ואני לא מצליחה להרחיק את עצמי. אני יודעת שאם יכנס ישבר לו הלב, אז אני מנסה לעצור אותו בכל דרך אפשרית.
אני מצטערת, אבל אני מחליקה במסדרון. על איש זקן על כיסא גלגלים. אני לא מצליחה להפסיק לצחוק, לא יודעת אם מהמבוכה או מהכאב, או שאולי באמת הצחיק אותי?
אריק צוחק ומושיט לי יד. אני תופסת בידו והוא עוזר לי לקום. הוא מחייך אליי. אני רואה את השקיות שמתחת לעיניים שלו, הוא עייף. מאוד.
"אני מצטער אבל אני חייב ללכת… אני רוצה להיפרד מהאנה לפניי שנלך לבית מלון" הוא אומר. פאק, מה אני עושה עכשיו?! איך להעסיק אותו?!
אני מתחילה לגמגם כמו מפגרת, ובסוף מניחה את היד שלי על הכתף הגבוהה שלו. הוא מצחקק. אני שומעת את הדלת של החדר שלה נפתחת, ואני רואה את ג'יי יוצא. אני יודעת שאריק גם ראה אותו. אני מסתכלת עליו עד שהוא יוצא מהמסדרון ואז מסתכלת על אריק…..


תגובות (4)

דניאל

05/09/2013 01:12

ותמשיכי

05/09/2013 01:13

רצינית?! ברור שאריק!!
האני שלי!! מסכנונה :( היא גם התעלפה, וגם ג'יי בא וגם אריק וכולם כועסים עליה מתוקה שלי :(

05/09/2013 02:13

חיחיחי האנה מסכננה p :
3'> 3'>

05/09/2013 03:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך