Maiden Heart
נקודת מבט של.... פרדי
אני יודעת שאין כאן כמעט כלום, פשוט הפרק הקודם היה מותח וזה!!!
לאביווו 3'> נקודת מבט הבאה של בן שבא לכן לקרוא?!?!?!

רכבת אקספרס לאהבה | 57 | מה לעזאזל הולך פה?!

Maiden Heart 06/09/2013 714 צפיות 3 תגובות
נקודת מבט של.... פרדי
אני יודעת שאין כאן כמעט כלום, פשוט הפרק הקודם היה מותח וזה!!!
לאביווו 3'> נקודת מבט הבאה של בן שבא לכן לקרוא?!?!?!

אני מסתובב קצת עם הילי מחוץ לבית חולים, ובסוף אנחנו נכנעים לעייפות ונשכבים על הדשא, שדי מפתיע שבכלל לא מטונף. היא מחייכת. אני מסתכל על השיניים הלבנות שלה שמסתתרות מאחורי השפתיים הוורודות. כל כך וורודות, שהדבר היחיד שבא לך לראש זה לטרוף אותן. אני צוחק, אלוהים, כמה שאני גאון.
היא מסתכלת עליי, אני יודע שהמילה הבאה שתבוא היא מילת שאלה, שדי דוחה את הצחוק האלוהי שלי. אני מסתכל עליה במבט חודר, לא ממש מתייחס ואפילו מתעלם מהשתיקה שלה. כמה שהיא יפה, אין לי איך לתאר את זה.
אני מסתכל על הכוכבים שבשמיים, זה נראה כל כך נכון. כמה שמתאים לי בירה עכשיו, סתם בשביל התחושה המשחררת. אני מסתכל עליה שוב, קשה להוריד את המבט, זה דורש. אני מלחיץ אותה, אני יודע.
אני קם ועוזר לה לקום. אני מתכופף ומציע לה את הגב שלי בשביל שק קמח, שהיא מסכימה לו בביישנות. היא קופצת על הגב שלי, ואנחנו מתקדמים לבית מלון. הרגליים שלה מחליקות, כשאנחנו מנסים להסתדר.
לא עובר הרבה זמן ואנחנו נכנסים ביחד למלון, אני לא חושב פעמיים, ולוקח אותה לבר. אנחנו מתיישבים על כורסא, אני מתיישב, ואני מושיב אותה עליי. אני מסתכל על מלצרית אחת, מסמן לה להתקרב, מבקש ממנה שוט אקראי, ודוחף לה שטר לכיס האחורי בסקיני שלה. אני מסתכל על הילי, שהקנאה נוצצת בעיניים שלה.
אני מלטף לה את הפנים ומסתכל על הטמבל שעומד על הבמה, וההבעה שלו היא הבעה לא נורמאלית של שוק היסטרי. אני מסתכל על לאן שהסתכל, רגע….. הטמבל, זה אריק… והנערה, פאק, זאת האנה?!!?!?!


תגובות (3)

http://www.animes.co.il
שלום לך, אשמח להזמין אותך לקהילת אנימה חדשה שתיפתח רשמית בשבועות הקרובים. יש אפשרות כרגע להירשם, להתרשם ולהשתלב בין הקהילה הקיימת.
ההרשמה לאנימס –
http://www.animes.co.il/index.php?act=Reg

דרושים מנהלים ואנשי צוות לקהילת אנימס, במידה ואתם חושבים שאתם מתאימים ויש לכם את הרצון להשקיע צרו קשר איתי קשר כאן דרך הודעות פרטיות.
תודה רבה לך !

06/09/2013 08:56

או או תמשיכי

06/09/2013 09:46

3'> 3'>

06/09/2013 10:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך