Maiden Heart
נקודת מבט של.... הילי
מי הבן הבא?!!?!?!
לאביוווו 3'> 3'> 3'>

רכבת אקספרס לאהבה | 58 | אמא!?

Maiden Heart 07/09/2013 1323 צפיות 4 תגובות
נקודת מבט של.... הילי
מי הבן הבא?!!?!?!
לאביוווו 3'> 3'> 3'>

בחיים לא דמיינתי שההגשמה של התוכנית מהווילה תהפוך לזה. בחיים לא דמיינתי, אבל זה אפילו עוד לא התחיל. אני רואה את האנה, או שאני מדמיינת? אריק מתקדם ויורד מהבמה, מזל שנחת על הרגליים. לא יורדים מהאמצע של הבמה, אבל לא נראה כי אכפת לו. ושוב, היא דוחה אותו. וזה כבר כואב לראות את זה. אני מסתכלת על פרדי, והוא מוריד אותי וקם. הוא מרים את האנה על הכתף, ולוקח אותה לאנשיהו. היא פיזית חלשה, ואין לי מושג איך היא הגיעה לפה.
אני מסתכלת על אריק, והוא מתעלף. אני רואה את דניאל רץ אליו מהבר, ומשאיר את ליה לבד. פאק, כמה הסתבכנו. כמה זה הסתבך!!….. אני מסתכלת על התקרה, רצה לליה, לוקחת לה מפתח, ונעלמת במדרגות. אני מגיעה לסוויטה, והיא ענקיתת. אני נשכבת על המיטה, בלי אפילו לסגור את הדלת.
אני מרגישה את הפוך עוטף אותי, כל כך רך ועבה. אני תופסת אותו עם האצבעות קצת, ממששת, כמה שאני מטומטמת!!!…. אני נשכבת על הבטן ומוציאה את האייפון שלי. אני נזכרת בגיטרה שלי, שאני כל כך מתגעגעת אליה. אני מפעילה סרטון כתוביות ושרה, כי הגעגוע חזק ממני ואוכל אותי מבפנים.
אני מרגישה רטט בטלפון, אני מסתכלת וזו אמא. אלוהים, כמה התגעגעתי לאמא!…. אני עונה, ומחייכת, אבל אני מזמן כבר לא מקשיבה. רק לשמוע את הקול שלה, עושה לי תחושה של בית. אני שומעת את הדלת נסגרת, ומרגישה את המיטה זזה כשמישהו עולה עליה, אני מסתובבת…..


תגובות (4)

אריק!

07/09/2013 05:39

חיחי עוד בקשות לאריק המפורסם שלנווו 3'> 3'> 3'>

07/09/2013 05:40

חחחחחחחחחחח וואאוו קראתי תוך יום את כל הפרקים עד עכשיו ( אפילו פחות )
וזה כזה נדיר
סיפור מושלם
בבקשה שהאנה ואריק יהיו ביחד
בבקשה :-)

07/09/2013 10:04

חיחי ווהווו 3'> 3'>
הכי חשוב שנהנית!!!!

07/09/2013 11:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך