Maiden Heart
נקודת מבט של......... האנה
שלוש תגובות ממשיכהה
מה אתן אומרות? מי שוטף כלים?
לאב יו אולל3>

רכבת אקספרס לאהבה | 6 | שטיפת כלים?!

Maiden Heart 24/08/2013 1019 צפיות 6 תגובות
נקודת מבט של......... האנה
שלוש תגובות ממשיכהה
מה אתן אומרות? מי שוטף כלים?
לאב יו אולל3>

"החדרים משותפים!" הצהירה ליה. משותפים?! איך אסתדר עם בחורה נוספת?! יש בכלל מקום בארון?!. יש אנשים שהיו קוראים לזה צרות של עשירים, מבחינתי, זה חשוב לא פחות.
"כמה אנשים בחדר?" התעניינה הילי. מצחקקת ומציצה מעבר לכתף של ליה.
"שניים…" השיבה ליה באכזבה והסתובבה במעגלים. הצטרפתי אליה. מה עוד יש לעשות? זה אסון.
"לא באמת ציפיתן שתבואו לפרויקט מסוים ויתנו לכן חדר בלעדי, נכון?" שאלה אליס, מרימה גבה. הנהנתי. אספתי את השיער לקוקו גבוה ונאנחתי.
"לפחות מקלחות יש שלוש… בקומה למעלה, ושניי חדריי שירותים למטה…" ניחמה הילי. אני מניחה שזה בסדר, יכול להיות כיף ביחד, זו חוויה. אז אני אקנה ארון נפרד או משהו בסגנון.
"יש ג'קוזי ודוש בכל מקלחת, זה יכול להיות כיף… ורומנטי" הצהירה הילי וחייכה חיוך חולמני.
היא צודקת. זה יכול להיות רומנטי. הסכמתי עם כל מילה, ונהנתי מכך. אני אוהבת רומנטיקה.
"אבל הבריכה… אוח הגשם הזה הוא פשוט בזבוז…" קבעה אליסה וזינקה על הספה הרכה שבסלון המרווח. חייכתי וזינקתי גם אני.
"למה שניתן לזה לעצור אותנו? בואו נכנס לג'קוזי.. יותר כיף בקור שכזה" הציעה ליה. היא חייכה חיוך זדוני שהלחיץ את כל הסובבים. על מה היא בונה?…
"נכון… בואו נחנוך את הג'קוזי… גם ככה יש שניים…" הסכימה הילי. מנערת ראשה.
"אני מחליפה ראשונה! האחרונה שתופסת ביצה רקובה!" קבעה אליס וזינקה מהספה. רצה אל המזוודות שלה, שולפת את הבגד ים ותופסת את אחד מחדרי השירותים בקומה הראשונה.
זינקתי מהספה, רצתי אל עבר ערימת המזוודות ולקחתי את הביקיני שהבאתי. ביקיני כחול מדהים שיושב בדיוק למידות, ומחמיא לגוף ולעיניים.
רצתי לחדר המקלחת עם הג'קוזי, סתם בשביל להיות מוכנה ולהכין אותו. ההחלפה לא לקחה יותר משתיי דקות, וכשפתחתי את הדלת אליס, ליה, והילי זינקו פנימה.
נכנסנו למים החמים ונתנו לזרמים החזקים להכות בגבינו. זה נעים, אהבתי את החום ההוא.
ליה מתעסקת עם סבונים ומלחים בצורות מתוקות. אליס חושבת והילי עוצמת עיניים.
"הבא שנכנס שוטף את הכלים." קבעה אליס. מחייכת חיוך מנצח ומזיזה את השיער שנדבק לפניה מהמים. הצעה טובה, לא חשבתי על זה. יכול להיות מגניב. לא יכול להיות, יהיה מגניב. אני לא אשטוף כלים, לא עכשיו, לא אף פעם.
"את יודעת שתצטרכי לשטוף כלים בשלב מסוים." הצהירה הילי. היא פנתה אליי? איך היא ידעה?
חריקת הדלת נטרקת נשמעה.
"אתה שוטף כלים!" צעקנו יחדיו. צחקנו. האמת? אני חושבת שילך לי טוב השנה הזו.


תגובות (6)

מושלם

24/08/2013 15:43

טנקס 3>
עוד שתיי תגובות ממשיכהה

24/08/2013 15:45

לשטוף כלים D:

24/08/2013 22:24

כעעע
עוד תגובה ממשיכהה 3>

25/08/2013 01:35

תמשיכיי !

25/08/2013 02:38

ממשיכהההה 3>

25/08/2013 02:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך