Maiden Heart
נקודת מבט של.... הילי
~~ אולי תחשבו שהוא מטריד
לאביו אוללל 3'>

רכבת אקספרס לאהבה | 62 | את רוצה לישון?

Maiden Heart 09/09/2013 957 צפיות 5 תגובות
נקודת מבט של.... הילי
~~ אולי תחשבו שהוא מטריד
לאביו אוללל 3'>

~~אני מרגישה את החום שלו עוטף את הגוף שלי, שליד הגוף השרירי והבנוי שלו נראה קטן וצנום. אני מרגישה את המשקל שלו. פאק, הוא כבד. אני מזהה אותו בזכות הריח המשכר של הבושם שלו, המשקל, והליטוף הקל שהשיער שלו מעביר כשהוא מקרב את הראש מספיק.

אני צוחקת, מובכת, כשאני מרגישה את הידיים שלו מסתדרות משני הצדדים של הראש שלי.

הוא מנשק לי את הקצה של האוזן, ואני יכולה להרגיש את הנשיפות החמות שלו נוגעות בה. כל כך חמות. עוברת לי צמרמורת בגוף, בחיים לא חשבתי שיקרה לי מצב כזה. אני מרגישה נחותה, ואני בכלל לא יודעת למה.
אני מנסה לשחרר את דרכי החוצה דרך דגדוגים, שדי עובדת. הוא צוחק עד שאני גוברת עליו. אני שוכבת מעליו, הידיים שלי בשני צדי גופו. אני ניצחתי. גברתי על היצור הכבד ההוא שנתלה לי על הגב.

אני מרגישה תחושת ניצחון מטפסת לי ומזנקת במהירות לתוך המחשבה. הוא מחייך חיוך קטן, ומושך את הפנים שלי אליו. הוא מנשק את השפתיים שלי באגרסיביות תשוקתית, אבל ביחד עם האגרסיביות בעדינות לא מוכרת. עדינות שלא מתאימה לו בכלל. דניאל, ששותה בלי סוף, ומתחיל עם בחורות. הבחור הכי פחות עדין שאי פעם ראיתי, ואני כוללת סרטים. הוא מלטף לי את הגב, שוב, העדינות הזאת. מעבירה לי צמרמורות בכל הגוף. הוא הופך אותנו ומנשק אותי בצוואר. אני יכולה להרגיש את הקצה של האף שלו מדגדג אותי בנעימות לא מוסברת. הוא מנשק לי את הסנטר, ומיד אחריו את האף.הוא מרים את הראש ומיישיר אלי את המבט החודרני והעמוק שלו. את העיניים האפורות המדהימות שלו, שכמעט באופן מיידי אני מוצאת את עצמי ממצמצת במבוכה, ומיד אחר כך עוצמת עיניים. אני פותחת עין אחת לחצי,והוא מצחקק. הוא מנשק את העין ואת המצח. הוא מקרב את שפתיו לשפתיי, ומפגיש ביניהן כאילו לא נפגשו מעולם קודם. אני מרגישה את אותה האגרסיביות העדינה והמושכת מלטפת ומשחקת לי ברגשות ובתחושות באותה הזמן. אני מרגישה ערפול חושים, ולא יכולה לעצור את עצמי מלהיסחף לתוך אותה הנשיקה הסוערת יחד איתו. הוא משחיל את האצבעות שלו לתוך השיער שלי בעדינות כמעט ומייגעת, מעביר לי צמרמורות חוזרות בכל הגוף. אני נושמת עמוק, עוצרת את הנשיקה, ומניחה את הידיים על החזה שלו. הוא נאנח.

"את רוצה ללכת לישון?" הוא שואל. אני יודעת שאני לא מוכנה, לא עדיין. שהתחושה ההיא, של הפחד, עדיין שם. אני מהנהנת בתור כן, והוא יורד מעליי ומצמיד את ראשי אל חזיהו. הוא מנשק לי את המצח, ועוצם את העיניים. אני מתענגת על חום גופו, בתקווה שזה לא יעלם


תגובות (5)

מושלםםםם, אין כמו הסיפורים שלךךך <3

09/09/2013 13:48

טנקס מושלמת, אין כמוךךך 3'>

09/09/2013 14:13

גם הייתי צריכה לשחזר אותו אז אתן לא מבינות כמה הפעם הראשונה הייתה טובההה אוףףףף

09/09/2013 14:14

ווהווו איזה פרק :-)

09/09/2013 14:41

טנקס לאביו(; 3'>

09/09/2013 14:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך