רכבת ההרים של הנישואין (סיקור חייהם של אביטל סיאני וגל תבורי)- 3

time machine123 29/03/2016 600 צפיות אין תגובות

פרק 3 – טבעת הנישואין של אביטל נאבדה
אביטל קמה בבוקר והיא בדקה אם טבעת הנישואין ענודה על אצבע האמה שלה. לא , אתמול היא הניחה אותה על שידת הלילה. וגם במגירה היא חיפשה , היא איננה בשום מקום. גל איננו נמצא כי הוא יצא בחמש ורבע לתפילת שחרית. היא הייתה לבדה, היא לא ידעה היכן טבעת הנישואין שלה.
אורה , אמו של גל התדפקה על דלת דירתם. היא ניגשה לפתוח לה למרות שהיא הייתה לבושה בפיג'מה. היא הביאה לה סיר מרק עוף תימני טרי ולחוח ופיתות. אביטל הביטה בה במבט של הכרת תודה.
" מה את עדיין לבושה בפיז'מה? תראי, הבאתי לך ולגל מרק עוף טרי ולחוחים ופיתות , שהכנתי את זה אתמול. איך את מרגישה? מה עם ההיריון? את נחה או שאת עובדת?" שאלה אורה את אביטל בטון אימהי.
" אני משתדלת לנוח. תודה על שהבאת לנו מה לאכול. אני בסדר והתינוק מצוין. גל יצא מוקדם בבוקר לתפילת שחרית , ואני כאן מחכה בשבילו כדי שנצא ביחד לחנות המוזיקה." הודתה לה אביטל.
" אורה, טבעת הנישואין שלי אבדה. קמתי בבוקר ופתאום אני רואה שאין לי טבעת נישואין. מה אני עושה עכשיו?" קראה אביטל בייאוש.
" טבעת הנישואין שלך אבדה , אם כך. אני צריכה ללכת. אני צריכה לשלוח את עלמה ותמה לבית הספר ולהכין להן סנדוויצ'ים. אני אבוא לבקר אותך , תשתדלי לנוח, בסדר? את נראית מאוד חיוורת." חתמה אורה והניחה את סיר מרק העוף על שולחן האוכל שבמטבח. היא הלכה מסביב לכניסה לווילה.
*
בשבע בדיוק, גל הגיע בחזרה מתפילת שחרית , הוא הלך את כל הדרך ברגל עד לכאן. הוא קנה שני קרטוני חלב של ' תנובה' והניח אותם במקרר . הוא שמע שאביטל צרחה בגלל שהתחילו אצלה סדרת צירים ממושכת. היא הרגישה את הדפיקות של העובר מאוד חזק והתרגשה מאוד מכך שהבעיטות הראשונות של העובר ריגשו אותה עד מאוד.
" בוקר טוב, אביטל! איך ישנת? איפה טבעת הנישואין שלך? אל תגידי לי שאיבדת אותה. את ענדת אותה על האצבע אתמול. למה את לא יכולה להיות אחראית על הדברים האישיים שלך." הרים גל את קולו.
" הנחתי אותה על שידת הלילה , ופתאום בבוקר היא אבדה לי. אתה רוצה להתווכח עכשיו? אין לי כוח בשביל זה. אתה רוצה שנסע לחנות שלך? אתה בא או שאתה נשאר פה?" אמרה אביטל בעצבנות.
" אביטל , את עם פיז'מה. תלבשי חצאית וחולצה במהירות ונזוז בהקדם האפשרי, אנחנו צריכים לפתוח את החנות בדיוק בתשע וחצי." הזכיר לה גל שהיה בלחץ אטומי.
אביטל לבשה את שמלת הבלון השחורה , והיא נעלה את נעלי העקב השחורות שלה. היא קשרה את המטפחת עם הנצנצים הבוהקים ולא השאירה שום שערה בחוץ. היא בדקה שהידוק הקשר שבמטפחת לא יפרם. גל העיר לה שכבר מאוחר והם צריכים להיות כבר בחנות המוזיקה.
אביטל פתחה את הדלת הקדמית , התיישבה על המושב הקדמי וחגרה את חגורת הבטיחות. אלאמלא לא הייתה משתתפת בתוכנית הטלוויזיה " קחי אותי אביטל!" לא הייתה פוגשת בגל תבורי. המסע האישי שלה לבן הזוג הסתיים מלפני שנה וחצי. היא עדיין זכרה עד כמה היה לה קשה לבחור בגברים שהיו נראים טובים. ההדחות היו כואבות פי ארבע מאשר שהיא החליטה את מי היא רוצה לנפות.
כשהיא בחרה להדיח את שלושת הגברים שאייל דסאו, המנחה הגדיר אותם כאלה שהיו השלישייה האחרונה שלפניי הגמר הגדול. ואז שהיא הדיחה את סבסטיאן רוחאס, יהודה לביא ויהודה ולנסי. היא לא תיארה לעצמה, שבגמר הגדול היא תבחר בגל תבורי . עברה שנה שלמה מאז. ובכל זאת, משהו בה כבר לא התגעגע לתקופה ההיא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך