.רכבת ההרים של הנישואין (סיקור חייהם של אביטל סיאני וגל תבורי)- 4

time machine123 29/03/2016 573 צפיות אין תגובות

פרק 4 – אביטל ואחותו של סבסטיאן רוחאס, הלנה.
כשהם הגיעו לחנות המוזיקה, גל הדליק את כל האורות כי החושך הפחיד אותו. אביטל הניחה את תיק הצד שלה על הדלפק. היא החתימה עם כרטיס הנוכחות שלה. היא הוציאה את מחשב הנייד שלה מסוג אסייר על שולחן העבודה.
גל התחיל לטפל בלקוחות שהגיעו לחנות, היא התיישבה ונזכרה בכל המתמודדים מהתוכנית , בין כל הלקוחות שבאו הייתה בחורה אחת ,בעלת עיני האש, נדלקה על גל וביקשה לקחת ממנו את מספר הפלאפון שלו.
אביטל שקעה במחשב הנייד שלה וקראה כמה ארוחות יש לאכול במיוחד כשהיא בהיריון. גל דחה אותה והתעלם ממנה לחלוטין, הוא הבהיר בפניה שהוא נשוי. הבחורה בעלת עיני האש התעצבה וניגשה ללכת לדרכה , ליבה היה שבור מכיוון שהיא נדלקה עליו.

*
לחנות נכנסה אישה מבוגרת בת שישים פלוס. זאת הייתה הלנה , אחותו של סבסטיאן רוחאס.
" בוקר טוב, את זוכרת אותי , אביטל? רציתי להגיד לך שכבר לאחי יש אישה והוא נשוי עכשיו. בזכות התוכנית , הוא מצא בת זוג ויש להם תינוק בשם ולנטינו. רציתי לומר רק בהצלחה בחייך ועם הבן זוג שלך. שמעתי גם שאת בהיריון, זה נכון?" קראה הלנה עם המון רגשות תודה כלפיי אביטל. אביטל סגרה את המחשב הנייד שלה לרגע והפנתה את מבטה אליה.
" בטח שאני זוכרת אותך. פגשתי אותך בפרק ההוא של המפגש עם המשפחות של המתמודדים. תודה רבה. הילד של סבסטיאן מקסים. הוא כל כך דומה לו. הם היו אצלנו יום אחד, סבסטיאן ואשתו אמילי. התינוק ממש חמוד. ולגביי ההיריון , זה נכון. אבל אני לא רוצה שכל אחד שהשתתף בתוכנית ידע על שאני בהיריון." אמרה אביטל בחיוך.
" ולנטינו מאוד מזכיר את אחי הקטן סבסטיאן. הוא בסך הכול בן חמשה חודשים. אבל הוא כל כך מתוק. אביטל , נהנתי לשוחח איתך . תודה על השיחה ולהתראות. ההורים שלי ושל סבסטיאן , שניהם מתו בבת אחת. אימא שלי נפטרה ממחלה , ואבא שלי נפטר כשהוא תלה את עצמו בחלון שבחדר. טוב, אני הולכת. נתראה בהזדמנות." קראה הלנה בצער ואז המשיכה בדרכה.
" מי זה , אביטל? היא נראית לי מאוד מוכרת. יכול להיות שהיא האחות של אחד מהמתמודדים?" שאל אותה גל בסקרנות.
" גל , זוהי הלנה. אחותו של סבסטיאן. היא רק באה להודות לי שבזכות התוכנית , סבסטיאן מצא את הבת זוג שלו. אני מאוד מאושרת בשבילו. עכשיו היא הלכה. תגיד לי , קבעתי לי תור לבדיקת אולטרסאונד, אתה רוצה ללוות אותי לבדיקה?" שאלה אביטל בתקווה.
" בוודאי שאני אבוא איתך לבדיקה. אני סקרן לדעת מיהו מין העובר." ענה גל בטון ענייני.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך