רפאלה פרק 1

The angel of love13 27/02/2020 587 צפיות אין תגובות

רפאלה היא נערה יפה מבפנים ומבחוץ. כשהייתה בת חמש , אימא שלה חלתה. החברה הכי טובה שלה זאת נטליה. יש לה עיניים בצבע ירוק טורקיז , היא שואפת להיות רופאה.
רפאלה: אימא, את מרגישה טוב?
אלבה: יותר טוב , ילדה שלי. מה איתך? קבעת עם נטליה או משהו?
רפאלה: לא , נטליה עסוקה. יש לה עניינים אחרים. מכיוון שנטליה לא תבוא , אני אשאר כאן לטפל בך.
אלבה: אני מרגישה טוב יחסית לאתמול. תבלי עם נטליה , תצאו לקניות או לים.
רפאלה: אמרתי לך כבר שנטליה לא תבוא , אני רוצה להישאר כאן איתך.
אלבה: יותר טוב שתשאפי אוויר , קצת תראי עולם. אני לא רוצה שתתקעי איתי.
אתמול זה היה נורא, זה יהיה מאוד אגואיסטי מצדי שאת לא תחיי את החיים שלך .כשאני חושבת על זה , נעשה לי רע.
תקבעי עם נטליה ותצעדו קצת ברגל. אלה החיים , רפאלה. יום יבוא ואני לא אהיה פה.
רפאלה: אני מפחדת שיקרה לך משהו , אם זה יקרה ואני אהיה עם נטליה , אני לא אסלח לעצמי.
אלבה : יהיה טוב אם תישארי לידי ? מה לדעתך נכון לעשות? אני לא רוצה שתתקעי פה איתי . את ממש צעירה . הודעת כבר לבית החולים שאת לא תהיי בעבודה בגלל שאני חולה? בבקשה , אל תתחשבי בי.
רפאלה : שלחתי להם הודעה קולית בווטאפ שאני לא באה. לא משנה מה תגידי . החלטתי להיות פה היום.
אלבה: טוב , מה שאת רוצה. אני לא רוצה שתישארי בבית כל היום. אולי תתקשרי לנטליה ותבקשי ממנה שתחליף אותך פה .
רפאלה: אני רוצה להיות איתך . נטליה לא יכולה לבוא. אין לי חשק לבלות עכשיו כשאת חולה. אני לא מסוגלת לחשוב על עצמי ולצאת לקניות בזמן שאת סובלת.
אלבה : אם זה מה שאת בוחרת , אני את שלי אמרתי.
רפאלה: אני לא אחזור לבית החולים עד שאראה אותך קמה מהמיטה. אם לא תבריאי בימים הקרובים , אז אצטרך לעזוב את העבודה שלי.
אלבה: לעולם לא עוזבים עבודה , לא משנה כמה היא קשה. זה מה שאת חייבת לזכור , רפאלה.
רפאלה: אז מה את מציעה שאעשה? מה נכון בשבילי לבחור? בך או ברפואה?
אלבה: תבחרי ברפואה יותר עדיף לי ממני , חוץ מזה לא נשאר לי הרבה זמן לחיות .
רפאלה: ומה איתך?
אלבה: הכול יהיה טוב , בתי. אבל אני מעדיפה שתלכי לעבוד. ככה זה יותר טוב עבורך.
רפאלה: אני לא יודעת כבר אם אני רוצה ללכת או לא. לא עדיף שמישהו יטפל בך , זה כבר לא אתמול שאת הקאת דם. אני מאמינה שיקרה נס ואת תישארי בריאה ושלמה .
אלבה : הלוואי שהייתי יודעת לומר בביטחון מלא שכן ניצחתי את המחלה הארורה הזאת. אבל אני מכירה את המצב והוא לא הולך להשתנות. אני מאמינה שאני אשכב במיטה עוד הרבה זמן.
רפאלה: אימא , אני לא אוהבת לשמוע אותך מדברת ככה. תני לי לשמור עלייך יום אחד. לא אזוז מכאן עד שאראה שהכול בסדר איתך.
אלבה : לא הכול טוב , רפאלה. הרופאים כבר עשו את מה שהם יכולים.
רפאלה: הם לא עשו את מה שהם יכולים , אימא . אפשר יותר להתאמץ כדי למצוא את התרופה המתאימה כדי שתבריאי סוף סוף.
אלבה : תני לי להסביר לך משהו שאת לא מבינה בו. לא כל הרופאים מצליחים בעבודתם. רפאלה , המידע מאוד מוגבל והם אמרו לי שאני חולה במחלה סופנית. אני מבינה שלא הכול נמצא בידיים שלי, יש אלוהים בשמים והוא זה שקובע אם אני אמות או אחיה. ואם כבר , אני בוחרת במוות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך