רציתי לדעת שאת שלי – דמויות

23/04/2016 1128 צפיות אין תגובות

נועם בוזגלו:
בת 14.5כיתה ט' נמוכה יחסית לגילי שיער חום רגיל ועיניים חומות רגילות ומשעממות הגוף מכוער ולא יפה בכלל כן אני לא אוהת את עצמי לא והבת את איך שאני נראת ובנוסף לכל אני לא פוטוגנית בשיט. יש לי אח גדול נתנאל בכיתה י', חברה הכי טובה? אריאל אצלן. חבר ? אין אני כרגע משקיעה אך ורק בלימודים יש לי עוד את כל החיים למצוא את האחד שלי חח שאני אחיה איתו את כל חיי הלימודים הם עכשיו והם ישפיעו לכל החיים שלי לא כמו חבר שכל היום אני אהיה איתו ועסוקה בו ובסוף לא יצא מזה כלום אני אופטימית ועושה מכל דבר קטן צחוק אבל בקטע הזה של הלימודים אני הכי רצינית שיש.

נתנאל בוזגלו:
בן 17 כיתה י, כן הפסדתי שנה כוס אומו שותה , מעשן, מקלל, "ערס" בואו נקרא לזה. בנות? מי שאני אצא איה זה יהיה אך ורק מאהבה. היא תהיה מלכה ולא אתם בטח חושבים שהיא היה מלכה כי אני אקנה לה את כל מה שהיא תרצה אז לא כאילו כן גם אבל היא תהיה מלכה מהיחס ומהאהבה שלי אלייה.

רותם אוחיון:
כיתה י' בן 15.5 . עישון לא לא נוגע בזה אני לא חושב שעישון זה דבר טוב בחיים שתייה מדי פעם עם חברים. עיראקי ותימני כפרע על השילוב הזה אין אין שילוב מנצח!שיער שחור עיניים חומות ובמש הם בהירות ממש בלורית כן כן קוביות שחום ושפתיים שכל אחד היה רוצה כן אני יודע לנשק וב בקיצור חתיך כל הבנות רודפות אחריי אין מה לעשות מי לא תרצה אותי כן שחצן שוויצר אף מורם איך שלא תראו לזה כזה אני אין מה לעשות. חברה? לא לא מאמין באהבה עוד לא הגיעה האחת ששבתא את ליבי ואני לא מאמין שבזמן הקרוב תהיה אחת כזאת לבנתיים טוב לי ככה איך שאני בנות רופות אחריי סטוציונר הולך עם מי שבאה ורוצה כמובן. אחות קטנה אלין אהבה שלי אני רוצה לראות עם מישהו יגגע בה.

אלין אוחיון:
היי קוראים לי אלין אני בת 12.5 כיתה ז' הפסדת שנה אבל אין מה לעשות. איך אני נראת? השם אלין בטח מזכיר לכם בלונדינית עם עיניים בהירות כמו לכולם אז לא אני דומה לאחי דניאל עיניים חומות כהות ובשמש הם בהירות שפתיים נפוחות צבע גוף כהה ברוך השם ככה אני לא צריכה להשתזף או להישרף בשמש טוב אין מה לעשות עיראקית ותמנייה לא אין פלא.

אריאל אצלן:
היי קוראים לי אריאל אני בת 13 ומשהו כמעט 14 בכיתה ט' כן הפסדתי שנה חחח מה לעשות. אני רזה עם עיניים חומות ושיער שחור . החברה הכי טובה שלי זאת נועם. כפרע אני על הילדה הזאת אהבה שלי היא . אין אין אין אחותי הגדולה העדה שלי מרוקאי רואים לפי הדיבור.
כולם קוראים לי מלכת הקרח אבל אני לא חושבת שאני כזאת אני עוד קטנה בשביל למצוא איזה ישהו או הלהידלק עליו ואם הוא יבוא אז הוא יבוא מתי שהוא יהיה צריך לבוא כרגע הלימודים זה הדבר הכי חשוב בשבילי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך