רציתי לדעת שאת שלי – פרק 13

02/06/2016 788 צפיות תגובה אחת

פרק 13
"דיברנו, והוא ממש חמוד " אמרתי הוא באמת חמוד " ידעתי שתודי לי בסוף" אמרה בגאווה " תודה יחתיכת שחצנית" צחקקתי האמת מזל שהיא הביאה לו את הטלפון. " רגע איך קוראים בכלל לצדיק?" "טוב אל תתעלפי" אמרתי " אפשר לחשוב כולה שם" אמרה "רותם" אמרתי והיא נחנקה. " מה נזכרת בו עכשיו?" החליפה את מבטה והסתכלה עליי בשאלה " לא נזכרתי בו זה השם שלו" אמרתי "רגע לצדיק קוראים רותם?" שאלה מופתעת ואני רק הנהנתי עם הראש "דווקא נועם ורותם נשמע טוב" צחקה ואני איתה " כן הא" "טוב בואי בואי לאכול למה עוד חצי שעה נסגר הארוחת ערב" אמרה.
"לאאא אני בהלם!!, איזה נסיך!" אמרה שראתה את ההודעות עם רותם " ממש, כאילו בהתחלה לא רציתי להגיד לו את השם והשם משפחה אבל הוא חמוד דווקא אז אמרתי למה לא?!" עניתי "נועם?!" שמעתי קול מאחריי הסתובבתי. "בן אל, היי" אמרתי מה הוא עושה פה?! "מה קורה בנות?" "מעולה, איתך." ענתה אריאל "עכשיו פצצה" אמר וקרץ לה משהו פה מתחיל אני רואה זה. "טוב לראות אותכן אני לא אפריע נתראה" אמר והסתובב " בוא תצטרף" ישר הצעתי לא נעים. " לא מה פתאום, לא נעים" " מה פתאום בוא תשב" אמרה אריאל " זה בטוח בסדר?" "ברור" עניתי. "אז איך? אתן פה לבד?" כן, כאילו לא בדיוק ההורים שלי פה אבל אני ואריאל בחדר נפרד ונתי גם בחדר לבד אתה יודע עם חברים וזה" " כן אני יודע" אמר ואי הוא חבר של נתי הוא בטח איתו איזה סתומה אני. " רגע אתה גם עם נתי?" שאלתי " כן, מה לא ידעת?" רגע הוא ידע שאני פה?! " לא " שיואו איזה פאדיחות. " רק את יכולה לבוא עם המשפחה שלך למלון ולא לדעת מי עוד בא" צחקה אריאל " מה את צוחקת קופיפה" צחקתי גם אני "מאותה הסיבה שאת צוחקת" אמרה ופה בן אל נשפך מה עובר עליו עכשיו גם הוא! מפגרים כאלה לא ראיתי, אין דברים כאלה איך שהם מתאימים, חייב לסדר בניהם. "אני עולה לקחת עוד כסף כי יש לי פה רק 200 עוד עשר דקות תהיי בכניסה למלון" אמרתי ועליתי כדאי שאני אשאיר אותם לבד.


תגובות (1)

ואוו אוהבת את הסיפורים שלךךך המשךךךך????????

02/06/2016 21:01
סיפורים נוספים שיעניינו אותך