ivroy
מה אתם אומרים? לא גאה בקטע הזה, אבל בכל זאת העלתי אותו.

רציתי להגיד

ivroy 13/02/2015 493 צפיות אין תגובות
מה אתם אומרים? לא גאה בקטע הזה, אבל בכל זאת העלתי אותו.

לך, ולא לאף אחד אחר.
החלטתי לכתוב לך מכתב, אומנם קצר אבל עם משמעות. כתבתי לך מכתב כדי להבהיר לך מה קורה בינינו. אני לא יודעת מה להגיד. כשאני רואה אותך בורחות לי כל המילים. אני רוצה אותך אבל אני לא רוצה להפגע, ואני יודעת שאתה לא מישהו שיש לו מישהי קבועה. אני שומרת על עצמי, ויותר חשוב לי לא להפגע מאשר מה שהלב שלי אומר לי. אבל מה לעשות, אני מודה, אני אוהבת אותך. אני יודעת שגם אתה אוהב אותי, ועכשיו חשבתי שוב, ואולי אני יכולה לתת לנו סיכוי. אני לא יודעת מה יקרה, אבל אני יודעת שלפעמים צריך לקחת סיכון בחיים כדי להתקדם הלאה.
עכשיו סוף סוף אתה יכול להבין אותי. כשנפרדתי ממך בפתאומיות, ולא הספקתי להגיד שלום, ידעתי שהשלום יחכה. שעוד מעט תהיה פה לידי. והנה היום הזה הגיע. בקרוב אמצא אותך, ואולי נצליח לעשות משהו עם הקשר בינינו. רק רציתי להגיד שלא התכוונתי להפרד ממך, זה פשוט קרה. והרבה יותר טוב לי עכשיו. עכשיו יהיה גם לך טוב יותר. אז בהצלחה לשנינו, אוהבת מאד.
ועוד משהו אחרון, לא כתבתי לך עד עכשיו כי לא הרגשתי צורך וידעתי שלא תבין אותי עוד. אבל אחרי ששמעתי על ההשבעה שלך ועל זה שאתה בדרך אלי בגלל תאונת דרכים, הבנתי שסוף סוף תבין אותי ותהיה איתי.
הרי לא התכוונתי לעזוב אותך בכוונה.
שלך באהבה, ידידתך מהשמיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך