סיפור אהבה יוצא דופן

שקד :) 07/07/2013 1192 צפיות תגובה אחת

"אין סיכוי שאני עושה את זה " אמרתי , את חייבת הם אמרו לי היינו מן חבורה כזאת של שישה ילדים אני (אגם),שירה,עידו,גיא(האקס שלי),לי ואושר היינו החברים הכי טובים עשינו הכל ביחד. "איו סיכוי,אתם השתגעתם סופית אני אומרת לכם בחיים לא..", " את חייבת אגם הפסדת בהתערבות עכשיו תעשי את מה שאמרנו..ואל תשכחי לנשק אותו דקה", ללא ברירה נכנסתי לכיתה הוא ישב בסוף בכיתה שיחק בנייד באתי אליו "היי" הוא ענה לי "היי" והמשיך לשחק בנייד שלו. "תקשיב..אני צריכה טובה" הוא הסתכל עליי כמה שניות ולבסוף אמר "סבבה..מה את צריכה?, "אתה רואה את החבורה הזאת שעכשיו מסתכלת עלינו" הוא הסתכל עליהם וענה "כן" , "הם רוצים שאני ינשק אותך אין לך בעיה עם זה נכון?" הוא נראה מהסס ולאחר כמה שניות הוספתי "יש לך חברה?"
"לא",
"אז תעזור לי מה אתה אומר?"
"סבבה"
באתי ישבתי עליו ונישקתי אותו דקה כמו שהם אמרו שהסתיימה הדקה קמתי ממנו אמרתי לו תודה ויצאתי מהכיתה מחויכת הם הסתכלו אלי והם ואמרו "פשש..לא האמנו עלייך" צחקתי ואמרתי בציניות תודה .
" נו מה אמרת לו שהוא הסכים"
"פשוט אמרתי את האמת..שנתתם לי משימה לנשק אותו והוא הסכים"
כולנו צחקנו ואז הלכתי לגיא אמתי לו "מזה הפרצוף הזה?"
"כיאלו שאת לא יודעת"
"גיא די אנחנו לא נחזור להיות ביחד את פגעת בי תשכח אותי כבר ותמשיך הלאה:"
"אני לא יכול אני מנסה אבל את לא יוצאת לי מהראש", אמרתי מצטערת והלכתי משם, היה צלצול הלכתי לכיתת המגמה שלנו וישבתי בשולחן אחרון אחרי כמה שניות המורה נכנס ואז הרגשתי…


תגובות (1)

תמשיכייי

08/07/2013 00:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך