רק אותך רוצה- מוראל ומא – פרק 2

spaicl 17/10/2014 781 צפיות אין תגובות

נקודת מבט מאי:
המשכנו להשתזף אני ליבי ועוד כמה חברות שלנו, עד שפתאום בלי התראה מוקדמת הרגשתי מישהו מרם אותי כמו שק קמח אבל הפוך, וראיתי שזה דניאל מתקדם יחד איתי לכיוון הבריכה.
"מה נראלך שאתה עושה?" צעקתי על דניאל בזמןן שהרבצתי לו על הגב מה שלא הזיז לו בכלל
"מה את חושבת שאני עושה אני רוצה לשחות יחד איתך" הוא סוג של קבע
"תוריד אותי דניאללל אני לא רוצה לשחות" צרחתי עליו
"אני לא שואל אותך" הוא אמר ,ופתאום הרגשתי את עצמי בתוך הבריכה
"דניאלל יזבללל"צעקתי איך שיצאתי מהמים, בזמן שהוא מתפקע מצחוק ,ואחרי זה קפץ למים והתחילה מלחמת מים ביני לבינו והוא כמובן ניצח בגלל שלא נשאר לי אויר מרוב המים שבלעתי.
*
אחרי שעה בתוך המים נהייתי קצת רעבה יצאתי מהבריכה התנגבתי ונכנסתי לתוך המטבח מחפשת לי מה לאכול…

נקודת מבט מוראל-
ישבתי לי עם כמה חברה על כיסא נוח אחרי חצי שעה בתוך המים כשבקבוק בירה ביד שלי פתאום התקדמה אלינו איזה ילדה כוסית אש עם בגד ים שחור ושיער בלונדיני צבוע ארוך והתיישבה עלי ושיחקה לי בשיער.
"חדש פה?" היא שאלה אותי בקול צפצפני
"כן חדש וסוף סוף מתחיל להיות פה מעניין" אמרתי לה
"למה אתה חושב ככה?" היא שאלה אותי
"בגלל הכוסיות שנמצאות פה אני מזה מבסוט מזה" אמרתי לה ,ונתתי לה מכה קטנה על התחת הגדול שלה
"חחח ואחרי זה אתה תהיה עוד יותר מבסוט" היא אמרה, ובלי לתת לי להגיב היא נחתה על השפתיםם שלי בנשיקה לוהטת ואני זרמתי איתה, וואלה מנשקת טוב זאתי .
אחרי שעה בערך שהיא ישבה עלי ככה ומדי פעם התנשקנו וידיי טיילו להם על הגוף שלה , הרגשתי שאני צמא כי נגמרה לי הבירה, העפתי את הילדה הזאת מעלי ונכנסתי לבית.
איך שנכנסתי למטבח ראיתי ילדה עם גוף מהמם לבושה בבגד ים אדום סקסי ושיערה שחור חלק מגיע עד לתחת שלה, רציתי לראות את הפנים שלה.
"שלום" אמרתי כדי שתסתובב
"היי" היא אמרה וחייכה חיוך ביישני, "אתה חדש פה?" היא המשיכה ושאלה
"כן רק שבוע פה" אמרתי אליה
"אא אתה הידיד של ליבי מנתניה" היא אמרה לי בקול עדין, פניה היו יפיפיות עניה היו כחולות וגדולת ושפתיה בשרניות ותווי פניה היו מושלמים היא הייתה מושלמת מבחינת הכול
"כן איך ידעת?" שאלתי בפילאה
"אני החברה הכי טובה שלה" היא אמרה וחייכה, אז היא בטח זונה אם היא חברה של ליבי.
"אאא אני מוראל" אמרתי והושטי לה את ידי
"אני מאי" מאי אמרה ולחצה לי את היד
"את ממש יפה את יודעת?" שאלתי והתחלתי להתקרב אליה
"תודה לך" היא אמרה בחיוך ביישני והתרחקה ממני , בזמן שאני מתקרב אליה והיא הולכת לאחור עד שהיא נתקעה במקרר שמאחוריה ואני מיהרתי לחסום לה כול דרך לצאת עם ידי.
"מה אתה עושה?" היא שאלה בקול מפוחד כזה
"מה את רואה?!אני מנשק אותך" אמרתי ונישקתי אותה ,אך היא לא זרמה איתי ודחפה אותי מעליה ואפילו סטרה לי בחוזקה.
"מה נראלך שאת עושה?!" אמרתי בעצבים בזמן שהחזקתי את הלחי האדומה שלי
"אתה חתיכת דביל זה מה שאתה" היא אמרה והלכה מכאן עצבנית, מה נראלה שהיא תרביץ לי אין ילדה שאומרת לא לנשיקה ממוראל אלקיים חזרתי לחצר עצבני התיישבתי על הכיסא ואותה ילדה חזרה לשבת עלי ונישקה אותי שוב זרמתי עם הנשיקה כדי להירגע ולקחתי אותך לשירותים ומשם התגלגלו העניינים….

נקודת מבט מאי-
אחרי מה שקרה עם המוראל הזה הלך כול המצב רוח למסיבה הלכתי בחזרה לחצר והתחלתי לאסוף את חפציי עד שפתאום אני רואה את ליבי עומדת לי מול הפנים.
"לאן את הולכת עדיין מוקדם?" היא שאלה אותי וחייכה
"אמא שלי התקשרה היא צריכה אותי דחוף" שיקרתי לה
"אוקי יפה שלי דברי איתי" ליבי חייכה אלי וחיבקה אותי
"בטח חיימשלי תהני" אמרי וחיבקתי אותה חזרה.
כשבאתי לצאת ראיתי את מוראל נכנס לבית לכיוון השירותים בזמן שהוא מתנשק עם ילדה, איך נגעלתי ממנו כשראיתי את זה ישר יצאתי והלכתי הביתה.
נכנסתי לבית עשיתי מקלחת לבשתי פיגמה ושכבתי במיטה וחושבת על מה שקרה היום, מה הוא חשב לעצמו שככה הוא ומנשק אותיי ילד מגעיל.
אחרי זמן רב של מחשבות העייפות השתלטה עלי נכנסתי למיטה אחרי שהכנתי תיק למחר…יופי את היום האחרון של החופש התבאסתי בוו חשבתי לעצמי ואז נירדמתיי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך