פו הדב
החלטתי שביגלל שעוד פחות משבוע יתחילו הלימודים ואני ילמד עד הערב כל יום אז אני יעלה השבוע כמה שיותר פרקים שאני יספיק לכתוב .. וכשיתחילו הלימודים פעם בשבוע .

רק אחד ישרוד-פרק3

פו הדב 22/08/2012 785 צפיות 2 תגובות
החלטתי שביגלל שעוד פחות משבוע יתחילו הלימודים ואני ילמד עד הערב כל יום אז אני יעלה השבוע כמה שיותר פרקים שאני יספיק לכתוב .. וכשיתחילו הלימודים פעם בשבוע .

התעוררתי ראשונה מבין שנינו. היתי חבוקה בין זרועותיו של סטפן. "תקום, סטפן תקום !" הערתי אותו. הוא שיפשף את עיניו ומיד קם בבהלה. "חשבתי שזה חלום " אמר ונאנח ביאוש. "תיראה !" הצבעתי על המראה שהיתה ממולינו. עם אודם אדום היה כתוב על המראה-"אחד הלך , נותרו עוד חמישה" . "מה זאת אומרת?" סטפן שאל. ניסינו ליפתוח את הדלת ולהפתעתינו היא היתה פתוחה בדיוק כפי שריצ'ל אמרה . כל דלתות החדרים היו פתוחות ולא היה בקומה העליונה איש מלבדינו. ירדנו למטה בזהירות . "הוא מת !" ג'ניפר ישבה על המדרה התחתונה. היא רעדה וניראתה מבוהלת. דחפתי את כולם ונעמדתי במכרכז החדר. מלבד שלולית דם גדולה לא היה שם כלום. "איפה ?" שאלתי בפחד. "אנחנו לא יודעים" מארי אמרה וכיסתה את פיה עם היד. "ג'ון נישאר לישון על הספה ,בבוקר כשקמנו מצאנו רק דם" אמרה . צמרמורת עברה בגופי. "המראה !" קראתי לפתע. עכשיו הבנתי. 'אחד הלך ' זאת אומר מת. עוד חמישה נותרו זאת אומר שעוד חמישה ימותו. ופיתאום הבנתי שאחד ישאר חיי. "אחד מת, עוד חמישה ימותו . רק אחד ישרוד !" קראתי והיבטתי בסטפן. "על מה את מדברת ילדה ?" דרק שאל בבילבול. "על המראה בחדר שלנו היה כתוב "אחד הלך נותרו עוד חמישה !" אמרתי. "אנחנו שיבעה פה ,זאת אומרת שרק אחד ישרוד !" אמרתי ועליתי לחדר. כולם עלו אחריי .. אבל פיתאום גילינו שעל המראה בחדר לא כתוב דבר. "זה היה פה ! אני נישבעת !" אמרתי והיבטתי לכיוון סטפן. "זזאת בטח המכה מאתמול " מארי ליטפה את גבי. "זה לא נכון ! תישאלו אותו !" הצבעתי על סטפן. "אני לא ראיתי כלום " אמר . "אתה שקרן ! אתה .. אנחנו . זה היה פה ! את חייבת להאמין לי !" צעקתי בלחץ לכיוון מארי. "חמודה את קיבלת מכה מאוד חזקה אתמול " היא אמרה וכולם ירדו למטה.


תגובות (2)

מה לעזאזל?…
זה היה כתוב, גם אני ראיתי את זה!! חחח
תמשיכיייי מהררר!
דרך אגב, ההתחלה קצת דומה לסדרה 'עלומים' – ממש אהבתי את הסדרה הזאת…!

22/08/2012 19:54

לא ראיתי תסידרה עלומים… הכל מהראש .. =\

23/08/2012 08:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך