koral_gomez
תגובות וממשיכה(;
סליחה שלא העליתי אתמול פרק, יש לי תקופה עמוסה בבית ספר.. אנסה לפצות..

רק עוד סיפור אהבה❤️ פרק 35-

koral_gomez 12/02/2014 1219 צפיות 4 תגובות
תגובות וממשיכה(;
סליחה שלא העליתי אתמול פרק, יש לי תקופה עמוסה בבית ספר.. אנסה לפצות..

פרק 35-
נקודת המבט של שון-
״אתה יודע מה הבנתי?״ היא שאלה והתרוממה מהדשא. 
הסתכלתי עליה במבט של מה?
״שמאי וליעם ורועי פשוט לא שווים את זה, הם מחפשים שיהיה לי רע תמיד!! מאי פשוט רודפת אחריי לכל מקום, ליעם רק שיחק בי, ורועי? נו אתה יודע..״ היא אמרה והשפילה מבט. 
רועי.. אני חייב לספר לה על השיחה שהיה לנו!! הוא היה ממש מוזר שם אבל אני לא מכיר אותו.. אני יספר לה אני חייב!!
״אם לא גילי גיא ואתה? ממזמן הייתי מתאבדת!!״ היא אמרה אחרי כמה דקות של שקט. זה היה בצחוק אבל היה טיפה רצינות במה שהיא אמרה..
״מה את מטומטמת?! הילי זה לא מצחיק אותי!! בחיים אל תחשבי על זה!!״ אמרתי. אני שונא שמשחקים בנושא כזה. 
״זה היה בצחוקק מפגר!!״ היא אמרה ושכבה בחזרה על הדשא.
״הילי .. אני חייב לספר לך משהו..״ אמרתי לה. החלטתי לספר לה בסוף. 
״נו?״ היא אמרה
״זה רועי.. הוא שלח לי הודעות מוזרות כאלו..״ אמרתי ופתחתי את האייפון כדי להראות לה
״זה ממזמן שון!! למה לא הראית לי מתי שזה קרהההה!! ואם עכשיו קרה לו משהו???״ היא אמרה אחרי שהיא קראה את ההודעות והתחילה לדאוג. ההודעות האלו במבט שנייה באמת מראות כאילו הוא נפרד..
״הילי כל השבוע הזה היה לך עמוס, לא רציתי להוסיף לך עוד משהו שיעשה לך רע!!״ אמרתי לה והסתכלתי לה בעיניים. 
״די תפסיקי אנחנו לא רוצים לריב עכשיו.. מה אנחנו עושים עם ההודעות האלו זאת השאלה?״ שאלתי
״אני יילך לנהריה. אליו הביתה.״ היא אמרה. מה? אחרי כל מה שהוא עשה לה? היא ככה סולחת לו? והולכת אליו? 
״טוב אני בא איתך״ אמרתי לה
״די שון מה אתה קשור?״
״קודם כל אם אמרתי שאני בא איתך, אז אני בא. אחר כך הוא שלח לי את ההודעות לא לך אוקיי?״ אמרתי ברצינות
״טוב!!״ היא צעקה עליי וקמה עצבנית. 
״הילי אל תכעסי עליי אני בא כדי לשמור עלייך אוקי?״ אמרתי
״טוב סליחה״ הוא אמרה במבט מצטער וחיבקה אותי. 

נקודת המבט של הילי-
היא הייתה אהבת חיי? זה מה שהוא רשם?? אם הייתי אהבת חיו אז הוא לא היה נפרד ממני, לא הייתי רבה עם מאי, לא הייתי עוברת לחיפה, בעיקרון הכל היה מסתדר לי!! אני חייבת לדעת מה קורה איתו אז אני מחליטה לנסוע אליו. 
—-
אני ושון הגענו סוף סוף לחיפה. הלכנו קצת מהרכבת והגענו לבית של רועי. מסתבר שכמה שרציתי לא שכחתי איפה הבית שלו. 
דפקתי בדלת, לא ענו. דפקתי שוב ושוב ושוב עד שהשכן פתח את הבית שלו בעצבים 
״תפסיקי לדפוק אנשים יושנים!!!״ הוא צעק עליי
״מה יושניםם שש בערב!!״ שון התעצבן עליו. עשיתי לשון מבט כזה של – תפסיק!! 
״אתה יודע איפה משפחת בוזגלו?״ (השם משפחה של רועי זה בוזגלו) 


תגובות (4)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

12/02/2014 08:23

מושלםםםם

12/02/2014 08:50

תמשיכייי

12/02/2014 08:58

הממשדךךך

12/02/2014 14:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך