רק שבועיים זה לקח לי

26/03/2016 643 צפיות 2 תגובות

אני מרגישה מטומטמת כל כך מטומטמת.
מה הייתי סתם עוד אחת בשבילך? בזמן הזה שהתרגשתי מכל הודעה שלך, חיכיתי לכל הודעה, התלהבתי שיצאנו ביחד זה מה שהייתי בשבילך? פשוט עוד אחת?
זה התחיל במסיבה שאלת אותי איך קוראים לי עניתי בקרירות, כי כזאת אני בחיים לא מראה חום ואהבה, אחרי זה ישבנו ביחד כל החברים אכלנו צחקנו היה לי באמת ערב מדהים ומשם כל אחד הלך לדרכו. כל הערב הצקת לי וניסית לזכות בצומי שלי, אחרי זה קיבלתי ממך הודעה ומשם דיברנו שבועיים, אחרי זה יצאנו יחד ושכנעת אותי לבוא לאיזה מסיבה, זה היה הטעות שלי, באתי כי אתה אמרת לי שיהיה כיף וכדאי לי כמו מטומטמת חשבתי שנהיה ביחד ולנו יהיה כיף כנראה שלא הייתה מדוייק עם הכיף למי יהיה כיף ועם מי יהיה כיף. הייתי כל כך שיכורה אבל אותה ואותך אני זוכרת יותר מידיי טוב את זה שכמעט ולא התייחסת אליי השלום העלוב הזה בכניסה אני גם זוכרת, וגם את זה שלא קיבלתי יום אחרי הודעה ככה בשנייה אחת ביום אחד החלפת אותי? מרגישה מושפלת שהאמנתי לזה בכלל, ידעתי שזה לא אמיתי באמת ידעתי פשוט בחרתי להתעלם מזה. שוב פעם המצב הזה שאני מבטיחה לעצמי לא להכנס אליו ובלי להבין מה קורה סביבי מוצאת את עצמי בו.


תגובות (2)

וואי. גם לי קרה משהו דומה. זה,על כל מאכזב. כל כך מבינה אותך

26/03/2016 13:04

לא סובלת אנשים כמוהו.
מצטערת בשבילך שלא שמת לב לפרצוף האמיתי שלו עוד לפני זה. בהתחלה הם נחמדים ואז את הופכת בשבילם לאוויר.

26/03/2016 18:03
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך