חלק מהסיפור פה מבוסס על סיפור אמיתי ,מתקווה שתהנו

רק שהם ביחד הם לא מרגישים לבד

23/01/2016 653 צפיות אין תגובות
חלק מהסיפור פה מבוסס על סיפור אמיתי ,מתקווה שתהנו

שהם ביחד הם לא מרגישים לבד .
הם שוכחים את שיברונות הלב הקודמים ,הם ביחד וזה מה שחשוב להם עכשיו ,לא אכפת לה יותר על זה שהיא לא הפסיקה לבכות בחדר שלה לפני כמה חודשים ,לא אכפת לו שהוא רצה להתאבד לפני שלוש שבועות .
איך זה שלפני חודשיים היא וחבר הילדות שלה רק ראו סרט ,ולרגע אחד הוא הניח את היד שלו על היד שלה ,היא הרגישה שזה נכון ושמה את הראש שלה על הכתף שלו ,החבר ילדות העביר את היד שלו למותן שלה ,והיא הרגישה כאילו זה הרגע הכי טוב בעולם,היא הריגשה בטוחה לידו ,הם כבר מכירים שנים ,והיא אף פעם לא חשבה עליו כך ,הם תמיד היו קרובים אבל לא כך ,הסרט ניגמר והיא לא הפסיקה לחשב עליו ,היא היית מאוהבת ,כעבור יומיים היא הציעה לחבר הילדות לבוא אליה שוב ,לסרט ההמשך .
היא חיכת לו בפתח הדלת וברגע שחבר הילדות הגיעה הגיעה היא ישר רצה לחבק אותו ,אבל הוא דחק אותה הצידה ,הוא אמר לה שהוא היה פזיז ושהוא לו היה צריך לעשות את זה ,הוא אוהב מישהי אחרת ,יותר משהו אוהב אותה ..
איך זה שלפני שלושה שבועות ,הוא וידידה שלו היו כל כך קרובים ,כולם אמרו להם את זה ,שהם יהיו זוג מושלם אבל הם דחו את הקשר ,היה להם טוב בתור ידידים ,ולו לא היה אכפת ,אבל הוא ידע שהם נועדו להיות ביחד ,הם היו כמו אדם אחד ,אוהבים את אותם הדברים ,חושבים את אותם המחשבות ,זה כאילו בין המוחות שלהם היה איזה חבל מקשר .
ופתאום יום אחד נכנס מישהו אחר לחיי הידידה שלו ,מישהו חזק ,גבוה ,יפה ,שמשך אותה מדיי ,אבל הוא לא אהב אותה כמוהו ,הוא כבר לא היה יכול להיות לידה כמו קודם ,הוא אהב אותה יותר מדי כדי לראות אותה עם מישהוא אחר ,אז היא לשלא לראות אותה יותר …
והם עדיין לא יודעים איך זה קרה שניים שנפגעו כל כך חזק ,שאיבדו את החשק לאהבה מצאו אותה ביחד ,הם אולי לא חשבו את אותן מחשבות אבל הם חולקים את אותם הרגעים ,ואולי הוא לא גורם לא להרגיש בטוחה מאוד ,אבל הוא גורם לה להגריש הכי מיוחדת בעולם .
הוא איתה והיא איתו ,אחד שחווה כאב בחיים לא יוכל לגרום כאב לאדם האחר ,ובגלל זה אולי הם מסתדרים כל כך טוב.
למרות שהיא כבר לא בוכה יותר על אותו הרגע שהוא דחק אותה הצידה ,הדבר שהיא הכי אוהב שהם עושים זה לראות ביחד סרט ,שהיא משעינה את הראש שלו עליו והוא מחבק אותה בצורה מחממת כזאת ,היא אוהבת את זה כי אז היא ניזכרת שמי שלידה זה מי שהיא באמת אוהבת ושהיא כבר לא לבד …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך