like a boss
אז אני ממש מקווה שתאהבו אבל אם לא יהיו הרבה צפיות אני לא יודעת אם אני אמשיך אבל לבינתיים אני אמשיך. מקווה שתאהבו.

"רק שלא יחזור על אותה טעות שעשיתי אז אני כשעוד הייתה לי הזדמנות"-הקדמה.

like a boss 13/12/2014 814 צפיות 3 תגובות
אז אני ממש מקווה שתאהבו אבל אם לא יהיו הרבה צפיות אני לא יודעת אם אני אמשיך אבל לבינתיים אני אמשיך. מקווה שתאהבו.

נואל כהן-קוראים לי נואל ואני מאשדוד,בת 16 עולה לכיתה י',עוברת לתיכון חדש בגלל שעברנו לדירה חדשה,רזה ומלאה במקומות הנכונים אבל לא מרבה להשוויץ בזה,אני בכלל שונאת התנשאות וכל הדברים האלו.
אח אחד שאני חולה עליו בשם נתנאל,הוא ערס והוא סטוציונר וזה מגעיל אותי, אבל אחרי הכל הוא אחי הגדול ולצרות כל השמירות שלו עליי, אני לא יכולה בלעדיו.
ישלי שיער שחור טבעי לא צבעתי,הוא מגיע בערך עד הטוסיק ועיניים חומות רגילות.
החברה הכי טובה שלי היא הילה והיא עובר איתי לתיכון החדש,יש!!!
חבר-אין,באסה. מאוהבת בפאר חבר של נתנאל אבל הוא לא רואה אותה יותר מאחות קטנה.
האהבה שלי-ערסים,אני חולה עליהם.
אני חולת שופינג ובעיקר נעליים,לא אוהבת את כל הקטע של המסיבות האלה.
ילדה של אמא ואבא.

נתנאל כהן-כן כן הגעת למקום הנכון, נתנאל כהן האיש והאגדה.בן 17 וחצי כיתה יב,גר באשדוד,עיניים חומות ירוקות קיבלתי מאבא ושיער שחור מאמא.
אי אפשר להתעלם ממני ולהשאר אדיש כלפיי, אני חתיך ואני מודע לזה,ככה התגובות של הבנות לפחות.
ישלי עגיל בגבה, טראגוס, ועגיל בפיטמה.
מעשו,שותה, סטלה דרך לחיים!
המוטו שלי- תאכל או שיאכלו אותך.
אחותי היא כל החיים שלי מי שיפגע בה נשבע מת.
מכבד את מי שמכבדת את עצמה.
מאמין באהבה אבל עד שהיא תבוא- את מוזמנת להשאיר מסםר.
אחשלי היחיד זה פאר וואלק זמר מרוקאי שלי הוא!

הילה אוחנה-היוש אז אני הילה בת 16, כיתה י'. אין לי אחים בת יחידה ,מקבלת מה שאני רוצה.
רזה עם קצת בטן שזקוקה להתעמלות.
עיניים כחולות ושיער בלונדיני. החברה הכי טובה שלי היא נואל, מכירה אותי יותר מעצמי, לא יכולה לבקש חברה אחרת!
מאוהבת כבר שנתיים באח שלה נתנאל אבל הוא פשוט לא שם לב אליי.
ישלי עגיל בטבור שנואל כל הזמן רוצה לעשות גם אבל אח שלה לא מסכים לה חחחח.
חולת מסיבות ושופינג וכמו נואל מאוהבת בערסים.
אני חולת מזרחית ההפך מנואל שאוהבת אנגלית.
אז ניפגש בשמחות?

פאר ביטון-השם והאגדה! וואלה חיפשת חתיך בלתי נשכח? הגעת למקום הנכון.
בן 17 ורבע יעני לפני כמה זמן הייתה יומולדת, חתיך אש ולא מתבייש.
וואלה סטוציונר החיים הטובים.
טראגוס, אליקס,עגיל בלשון ובגבה. אם הייתי בת לא הייתי מתאפק וקופץ על עצמי! הבנתם נכון?
שם כל שנייה עין על נואל אחות של נתנאל, אין היא פשוט מלאך שנפלה לי מהשמיים אבל לא בשבילי, ילדה טובה מידי, אבל עדיין שובר את מי שנוגע בה.
חלום-וואלה יש חולם להיות זמר ישלי קול ואני מודע לזה אוהב לשיר בא מבית מרוקאי איך לא.
שיער חום בהיר, עיניים ירוקות.
סטלה זה דרך לחיים- מסיבות, סיגריות שתייה זה אני.
וואלה מי אני בלי מוזיקה מזרחית.
אחשלי זה נתנאל וואלה לא יודע איך אני סובל אותו עבר 12 שנים?!
מוטו-תעמוד על שלך גם אם זה אומר לעמוד לבד.
הנשים היחידות בחיים שלי הן אמא שלי המלכה שלי שהכל אני אתן בשבילה ואחותי הקטנה ליה רק בת חמש חולה עלייה!

לרשום פרק ראשון?


תגובות (3)

מהמם!!! תמשיכי<3

13/12/2014 16:09

    תודה רבה הפרק הראשון כבר מוכן אני מחכה לעוד צפיות ותגובות. אוהבת המוניםם

    13/12/2014 16:11

מהמם!,תמשיכי!
והשמח מאוד אם תקראי גם את הסיפור שלי
ותעקבי אחריו אני באמת השמח!

13/12/2014 19:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך