סוואגית סלינטור
אני יודעת שלקח לי זמן אבל הנה אז.. איך? פליז תגיבו

"רק שתחזרי שוב בעתיד אדע מה בליבך את שומרת…" פרק 17 הלב הוא הבוגד הכי גדול

סוואגית סלינטור 27/03/2014 1155 צפיות 5 תגובות
אני יודעת שלקח לי זמן אבל הנה אז.. איך? פליז תגיבו

ממליצב לשמוע את השיר הזה אבל לא מההתחלה אני יכתוב מתי


נקודת מבט אלירן
עמדתי מול הדלת של הבית של זואי. מתלבט עם לדפוק או לא. אז ככה. עברו חודשיים מאז ריק סיפר לי את האמת. לא היה לי אומץ לבוא לאן ולספר לה את האמת לאט לאט התרחקנו ודי! נמאס לי אני לא מוכן שזה יקרה. היא חשובה לי מידי. אז צעד ראשון זה להיפרד מזואי, אני אוהב את אנאל ואני רוצה להיות איתה אני רוצה להרגיש אותה פשוט להיות.. קרוב עליה . טוב יאללה אלירן די לדבר כמו כוסית ולך להיפרד מזואי כמו גבר באתי לדפוק אבל שמעתי.. גניחות? "כן..אח" שמעתי פתחתי את הדלת שלמזלי לא הייתה נעולה והלכתי לכיוון הסלון שנכנסתי לא ראיתי אף אחד . הלכתי לכוון המקלחת וראיתי את זואי שמה עם איזה בחור שנראה בערך בן 25 לא הכרתי אותו.. והם הזדיינו?! אאוץ אולי אני לא אוהב אותה אבל וואלה פגע באגו. היא ראתה אותי. והייתה מופתעת היא ישר התנתקה מאיש הזה ומיד שמה על גופה מגבת. היא התקרבה עליי "אמ..אלירן תקשיב זה..זה אמ זה לא מה שנראה לך?" הסתכלה עליי במבט מתחנן "עזבי.." אמרתי לה והסתכלתי על האיש ועליה בואנה חתיכת פדופיל האיש אבל יודעים מה? לא אכפת לי שתעשה מה שהיא רוצה "תעשי מה שבאלך ביננו זה נגמר" אמרתי והצבעתי עליה ואז אלי כמה פעמים "זה נגמר" אמרתי ויצאתי מהבית שלה וואו אולי.. אולי זה היה לטובה עכשיו אני משוחרר עכשיו אני יכול לעשות מה שאני רוצה אולי אפילו להיות אם אנאל.. אבל אני חייבת קודם לדבר איתה.

תפעילו את השיר

הלכתי לבית שלה ודפקתי על הדלת היא פתחה את הדלת והיא ניראתה זוועה היו לה סימנים כחולים בכל הידיים והרגליים והפנים. הייתה לה שריטה קטנה על המצב היא נראתה חסרת כוחות ירד לה דם מהשפה. היא הייתה חיוורת ועיניה היו אדומות מבכי ומחוסר כוח. "אומייגד אנאל מה קרה??" שאלתי אותה היא הייתה לבושה במכנס ג'ינס קצר וגבוה. ובגופייה שמעליה היא שמה סווטשרד שגדול עליה ועבר לה כבר את המכנס . היא לא ענתה לי אלא בהתה בנקודה מאחורי.
הסתובבתי ולא ראיתי כלום הסתובבתי עליה וראיתי אותה כאילו.. כאילו הנשמה שלה יצאה. היא נפלה עליי קדימה תפסתי אותה ונגעתי בבטן שלה בטעות ואז.. הרגשתי משהו רטוב חמים כזה.
השכבתי אותה במהירות על הספה והורדתי לה את הסווטשרד. ורק אז ראיתי את זה.. כתם אדום כהה באמצע בטנה, קיפלתי לה מעט את החולצה. ראיתי חור באמצע הבטן ועמוק בפנים כדור.. הייתי בשוק לכמה שניות ואז מהר הזמנתי אמבולנס.


תגובות (5)

אויי מיייי גאדדדדדדדדדדדדדדדדדד
תמשיכייי אבל דחוףףףףףףףףףףףףף
בבקשה תמשיכיי היום ושלא יקרה כלום לאנאללללל

27/03/2014 17:27

צמשיכי

27/03/2014 18:08

איזה מתחחח אין מצב שיקרה לה משהו נכון?!
אומייגד תמשיכייי מהרררררררררררר

27/03/2014 18:33

השם תעזור לי המשך עכשיוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

28/03/2014 12:41

השיר מסתדר כל כך אם הסיפור…
הלוואי והכל יסתדר בין אנאל לאלירן…
ומזה אני לא אמשיך עד שתגיבי לי….
אני יבוא לבית שלך, יענה אותך ואז נראה אם תמשיכי או לא ^_^
כפרה עליי חחחחחח תמשיכייייייי כברררררר

30/03/2014 14:45
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך