סוואגית סלינטור
זואי לבשה -http://www.polyvore.com/untitled_215/set?id=116805760 אן- http://www.polyvore.com/untitled_230/set?id=118248006 איך?

"רק שתחזרי שוב בעתיד אדע מה בליבך את שומרת…" פרק 19 אתה חשוב לי

זואי לבשה -http://www.polyvore.com/untitled_215/set?id=116805760 אן- http://www.polyvore.com/untitled_230/set?id=118248006 איך?

לאט לאט פקחתי את עייני מגלה שאני כבר לא בביתי. אלא בבית חולים . סובבתי מעט את ראשי וראיתי את אלירן יושב על כיסא ושעיניו אדומות מעייפות. "אלירן" אמרתי בקול חלש הוא פתח את עיניו והסתכל עליי. ראיתי מבט של הקלה בעיניו "מה.. מה קרה לי?" שאלתי אותו " אני לא יודע הגעתי עלייך הביתה וראיתי אותך עם כל המכות האלו ואז פשוט נפלת עליי" אמר לי והתחלתי להיזכר לאט לאט במה שקרה אבל משום מה.. לא זכרתי מי הייתה האישה. מה שזכרתי שזאת הייתה מישהי שקרובה אליי מאוד.. "אן, אן!" שמעתי את קולו של אלירן "מה?" שאלתי אותו "הרופא יבדוק אותך עכשיו ואם הוא יראה שאת בסדר ישחררו אותך הביתה אמר לי בחיוך. חייכתי עליו חזרה והוא יצא כדי שנתחיל בבדיקות. "שנתחיל?" שאל הרופא שהוא גומר להסתכל בתיק הרפואי שלי, הנהנתי אליו בחיוך.
לאחר כל הבדיקות הרופא הבין שאני בסדר ושחרר אותי הביתה. "אז כמה זמן הייתי ככה?" שאלתי את אלירן שאנחנו בדרכינו לאוטו שלו. "שבוע וחצי" אמר "וואו" אמרתי "אח שלך התקשר.. הוא אמר שיש להם משלחת לחול אז את עוברת לגור איתי" אמר לי בחיוך קטן "הולך להיות לנו כיף" אמרתי לו מחייכת והוא הגדיל את חיוכו לחיוך הגדול והמדהים שלו. "ישלך חיוך יפה" אמר לי . הסמקתי והשפלתי את ראשי. הוא צחק, "את לא צריכה להסמיק, את צריכה להיות רגילה לקבל מחמאות" אמר לי. וחייכתי עליו "תודה אלירן.. שהיית לידי כל הזמן הזה שהייתי בבית חולים. זה חשוב לי מאוד" אמרתי לו מאוד משפילה ראש "אתה חשוב לי מאוד" אמרתי לו "גם את לי.. אין לך מושג עד כמה" אמר בקול חלש ולא הבנתי למה אבל העדפתי לשמור את זה לאחר כך.
הגענו לביתו של אלירן וראיתי שהמזוודות שלי כבר פה "אן.. אני.. אני צריך לספר לך משהו" אמר לי ופתאום הדלת נפתחה "אומייגד אן את בסדר" אמרה זואי מתקרבת אליי ומחבקת אותי חיבוק אוהב "כן.." אמרתי לה "ישלי רעיון בואי נצא למסעדה רק שתינו היום בערב, מה דעתך?" שאלה אותי בחיוך גדול "בכיף למה לא" אמרתי לה "יופי לכי לנוח ואז להתארגן" אמרה ועליתי למעלה.

נקודת מבט זואי
"אהובי" אמרתי לאלירן כורכת את ידיי סביב צווארו "התגעגעתי" אמרתי מתקרבת לצווארו ומנשקת אותו לאט לאט כאשר יוצאת מפיו גניחות מפיו והוא תופס באגני בחוזקה . "אני מצטערת אתה יודע שאני אוהבת אותך" אמרתי לו ממשיכה לנש את צווארו ונצמדת עליו.
"בואי לחדר" אמר לי כאשר אנו מתנשקים ולאט לאט מגיעים לחדרו.
"וואו" אמרתי כאשר גמרנו לעשות את טוב.. אתם יודעים מה "כדאי שאני יחזור הביתה להתארגן" אמרתי לו קמה ממנו מתחילה להתלבש כאשר הוא מסתכל עליי "אוהבת אותך" אמרתי לו מנשקת אותו.
הלכתי לכיוון ביתי נכנסתי להתקלח. כשיצאתי חשבתי מה ללבוש "אממ את זה" אמרתי לעצמי מוציאה בגדים מהארון הוצאתי את זה- http://www.polyvore.com/untitled_215/set?id=116805760.
והלכתי לאסוף את אן. הגעתי לביתה ושלחתי לה הודעה שתצא. היא יצאה ולבשה את זה – http://www.polyvore.com/untitled_230/set?id=118248006.
"הולך להיות לך ערב מיוחד מילה שלי" אמרתי לה "מאיפה את כזה בטוחה?" שאלה אותי בחיוך שאני מתחילה לנסוע "תחושה" אמרתי לה ונסענו.


תגובות (1)

לא הבנתי … זואי ואלירן לא נפרדו??
לפני בערך 3 פרקים הוא נפרד ממנה לא?

05/04/2014 21:36
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך