סוואגית סלינטור
אוקיי אז הנה עוד פרק איך?

"רק שתחזרי שוב בעתיד אדע מה בליבך את שומרת…" פרק 20 חולשות

סוואגית סלינטור 05/04/2014 1016 צפיות 5 תגובות
אוקיי אז הנה עוד פרק איך?

"מה תרצו להזמין?" שאל אותנו המלצר "אמ אני רוצה רביולי גבינות עם רוטב שמנת פטריות וקולה" אמרה זואי למלצר "ומה בשבילך יפיופה?" שאל אותי המלצר בחיוך "אני רוצה רביולי בטטה גם אם רוטב שמנת פטריות וקולה זירו" אמרתי לו בחיוך "אוקיי" אמר בחיוך ולקח מאיתנו את התפריטים.

נקודת מבט אלירן
"נו סיפרת לה?" שאל אותי ריק כשהתיישבתי על הספה שיש בסלון ביתו. "לא הצלחתי" אמרתי לו.
"מזאת אומרת לא הצלחת?" שאל אותי "באתי לספר לה אבל בדיוק זואי נכנסה והזמינה אותו לערב בנות שהן ילכו למסעדה אז היא אמרה לה שכדאי שהיא תלך לנוח" אמרתי לו "נו ואז..?" שאל אותי "שכבנו" אמרתי לו "מה??????????" הוא צעק "רציני אחי נפרדת ממנה לפני שלושה ימים ועכשיו זה?!" אמר לי "לא יכולתי להתנגד לה.." אמרתי לו "מזה לא יכולת?? אתה הגבר בקשר הזה היא בגדה בך" הוא צעק עליי "אני אוהב אותה" צעקתי עליו בחזרה הוא הסתכל עליי ושנינו התיישבנו על הספה. "זואי..היא, היא מין חולשה שלי" אמרתי עוצר לרגע והמשכתי "היא עברה כל כך הרבה. ואם זה שהיא בגדה בי אני עדיין אוהב אותה ריק. אין לי מה לעשות עם זה, לכל אחד יש חולשות ואצלי. זואי היא החולשה"

נקודת מבט _____
"אוקיי אז זה כל מה שהשגת עליה?" שאלתי את שלום העובד שלי "כן. גברתי החולשה שלה זה העבר שלה שהיא לא זוכרת שום דבר ממנו והעובדה שהיא מאומצת אמר לי "אוקיי עבודה טובה " אמרתי לו. והבנתי עכשיו אני יכולה לחסל אותה.

נקודת מבט אן
גמרנו לאכול וחזרנו הביתה "טוב אז תודה זואי היה כיף אנחנו צריכות לעשות את זה עוד פעם ותודה זה עודד אותי" אמרתי לה בחיוך "בכיף תרגישי טוב" אמרה לי חייכתי עליה ועליתי לחדר שלי. העבירו את כל הרהיטים שלי ועשו לי חדר בול כמו הקודם רק בבית של אלירן. נכנסתי לחדר שלי וראיתי שכתוב על המראה באודם אדום 'המשפחה שלך לא רוצה אותך. גם האמתית וגם המאמצת' . לא הבנתי מי כתב את זה נכנסתי במהירות למקלחת. הורדתי את הבגדים ונכנסתי למלקחת שיצאתי לקחתי את המגבת שלי ומתחתי היה פתק שבו היה כתוב 'את לא תתחמקי ממני כל כך מהר' יצאתי במהירות לחדר. והיה כתוב בכתובת גרפטי על הקיר 'הברבי הולכת למות'.
ופה כבר באמת נבהלתי..


תגובות (5)

שלא יעזו לגעת בההההההההההההה
תמשיכייי דחוףףףףףףףףףףףף

05/04/2014 23:04

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

05/04/2014 23:25

מי שיעז לשים אליה אצבע אני אקמט לו אותה.
וגם את שאר האיברים.
וגם את הפרצוף…
שלא יעזו לחשוב לעשות לה משהו !!!
תמשיכייייייייייו
אה ו…אחמאחמ אמרת הפתעה ? ;)

08/04/2014 11:02

תמשיכי דחוף!!!!!!! ~קוראת חדשה, מוזמנת לקרוא גם סיפורים שלי~!!!!!

08/04/2014 16:58

אבא אני מתה מי זאת? מה היא רוצה ממנה? ולמה? ואלירן מילה של דיאנה אתה דפוק!!!
תמשיכייייייייייייייייייי אני במתחחחחחחחחחחחחחחחח

08/04/2014 21:39
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך