סוואגית סלינטור
איך? תגובות ממשיכה

"רק שתחזרי שוב בעתיד אדע מה בליבך את שומרת…" פרק 25 שלב שני

סוואגית סלינטור 13/05/2014 914 צפיות 4 תגובות
איך? תגובות ממשיכה

"אוף נו" אמרתי שקמתי מתמתח. מי החופר חשבתי לעצמי כאשר אני שומע את הרטט מהפלאפון.
לקחתי את הפלפון על השדה וחייגתי להודעות הקוליות. 'יש לך הודעה קולית אחת חדשה מ- אן שלי' באותו רגע לא ידעתי מה לחשוב. אולי קרה משהו? אולי היא רוצה להתנצל? המשכתי את ההודעה ושמעתי את הדבר שגרם ללב שלי לדפוק בחוזקה 'אלירן..אני לא נוש' טו טו טו, לא חיכיתי חיותר משנייה ודפקתי ריצה לכיוון המכונית שלי. נכנסתי ונסעתי במהירות לכיוון הבית של זואי ואן. כאשר הגעתי הדלת הייתה נעולה. "אן!! זואי!!" צעקתי דופק על הדלת בחוזקה, אבל לא הייתה תשובה.
הלכתי מאט אחורה, "שלוש.. שתיים..אחת" אמרתי לעצמי פורץ את הדלת בעזרת כתפי. כשנכנסתי הלכתי לכיוון הסלון, ואז ראיתי בזווית העין את אן.. שוכבת על הרצפה עם עיניים עצומות. "אן!" צעקתי ורצתי אליה במהירות "תתעוררי" אמרתי מנער אותה "על תעשי לי את זה אן בבקשה תתעוררי" אמרתי עם דמעות. פתאום ראיתי את הדבר שגרם לליבי לחזור לפעול כמו שצריך, היא פתחה את עיניה לאט לאט "אומייגד אן" אמרתי מושך אותה לחיבוקי חזק חזק לא נותן לה להשתחרר ממני "אני..בסדר" אמרה לי מחייכת אליי "ו..אני מצטערת אני אוהבת אותך אלירן" אמרה בחיוך נעים ומרגיע "גם אני אוהב אותך.. אנאל בוחבוט את החיים שלי" אמרתי לה מאושר מי זה שהיא סוף סוף איתי שאהבת חיי סוף סוף שלי, ועכשיו שהיא איתי אני לא יעזוב אותה לנצח!

נקודת מבט זואי
לא,לא לאאאא! זאת לא הייתה המטרה נמאס לי שהם כאלה מאושרים הוא לא צריך להיות מאושר איתה הוא צריך להיות מאושר איתי אני זאתי שצריכה להיות עכשיו מאושרת בחיבוקו.. הרגשתי את הדמעות יורדות לאט לאט מפניי.. נמאס לי לבכות מהידיעה שהוא כבר לא שלי.. שהוא אוהב עכשיו מישהי אחרת.. מישהי שהיא לא אני! אני מרגישה את הלב שלי נשבר למיליון חתיכות כל פעם שאני רואה אותם ביחד מאושרים אבל זה לא נגמר.. זה היה השלב הראשון ישלי עוד הרבה שלבים עד שבסופו של דבר הם לא יהיו ביחד יותר.
"זואי! זואי!" אמר לי "מה?" אמרתי לו עצבנית "מתי אני יקבל את הכסף?" שאל אותי "אחרי שתעשה את המשימה אתה תקבל את הכסף" אמרתי לו מתקרבת אליו ונושקת בשפתיו "חוץ מזה שהיא תראה אותנו ביחד היא תישבר ותזחול אלייך בחזרה כמו איזה מסכנה והתפקיד שלך הוא לשבור אותה, כי לא מתעסקים אם מה ששלי" אמרתי לו "אבל אנחנו עכשיו ביחד מזה משנה לך?" שאל אותי "משנה,משנה עכשיו תוכיח לי מה אתה שווה" אמרתי לו "אני הולכת" אמרתי מנשקת אותו "ביי" אמר לי. יצאתי מהמכונית והוא נסע.
"נכנסתי הביתה וראיתי את אן ואלירן יושבים יחדיו על הספה , מחובקים ורואים סרט "היי" אמרתי בחיוך "היי, איך היה?" שאלה אותי זואי מתרגשת "ממש כיף" אמרתי והמשכתי "אבל אני קרועה הלכתי להתקלח" אמרתי בחיוך ועכשיו התוכנית שלי תיצא לפועל..

נקודת מבט אלירן
"אני צריך ללכת יפהשלי" אמרתי נושק לשפתיה "דברי איתי מחר" אמרתי בחיוך, היא חייכה אליי והלכתי.
הרגשתי מוזר.. כאילו מישהו עוקב אחריי, כל שנייה הסתכלתי הצידה ואחורה לראות אם יש מישהו אבל לא ראיתי כלום. התיישבתי על ספסל מוציא סגריה מהקופסה ומתחיל לעשן אותה לאט לאט. ואז ראיתי את זה, או ליתר דיוק אותו, ראיתי צל של איש גבוהה. הרמתי את ראשי וראיתי איש בסביבות גיל 20 מסתכל אליי. "אלירן" אמר לי האיש מתיישב לידי "מי אתה?" שאלתי אותו "זה כבר עניין שלי עכשיו בוא אני יספר לך מה עניין שלך" אמר לי והרמתי גבה "אתה הולך להתנהג לאן הכי מגעיל שאפשר לפגוע בה עד שהיא תיפרד ממך ותשנא אותך" אמר לי. גיחכתי "משהו אחד בתוכנית שלך לא טוב.. מה לעזאזל גורם לך לחשוב שאני יעשה את זה?" שאלתי אותו "אממ וואי איזה קטע ידעתי שתגיד את זה" אמר לי בחיוך והוציא את הפלאפון שלו מכסו "זה גורם לי לחשוב ככה" הוא אמר והפעיל סרטון "שיט שיט שיט" מלמלתי לעצמי בלי שהאיש ישמע "אז אלירן, עשינו עסקה?" שאל אותי והושיט לי את ידו. הסתכלתי על ידו ואז עליו "מאיפה השגת את זה?" שאלתי אותו "יש לי בוא נאמר קשרים " אמר והשיט לי את ידו שוב "אז עשינו עסקה" שאל עוד הפעם. נאנחתי ולחצתי את ידו. הוא חייך "טוב לעשות איתך עסקים אמסלם" אמר לי הסתובב והלך.
"אה כן" צעק לי מסתובב בחזרה אחרי שהוא כבר התרחק, מתקרב לכיווני שוב.. "אם תעז אתה לספר למישהו על זה או להיפרד ממנה העסקה מבוטלת וזה יפורסם" אמר קרץ בחיוך והלך.


תגובות (4)

ואווווווווווווווווווו למה היא והוא בני זונות?
ומי זה?
ומה הסרטון שהוא יראה לו?
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

13/05/2014 20:02

מה הסירטון אני צריכה פרטים עכשיוווווו !!!
תמשיייכיייייייי

13/05/2014 21:05

מה את עזבת ???

08/06/2014 20:53

מה?!?!?!??!?!
מי זה הבן זונה הזה?!?!??
ומה יש בסרטון הזה?!!?!??!
פרק מושלםםם תמשיכייי דחוףףף

05/07/2014 00:10
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך