סוואגית סלינטור
סורי על הקצר.. אבל איך? ובבקשה תגיבו ממש חשובה לי הדעה שלכם אני יודעת שזה קצת משעמם אבל לא כתבתי מזמן הייתי במין מחסום כתיבה...אוהבת עדן

"רק שתחזרי שוב בעתיד אדע מה בליבך את שומרת…" פרק 10 השנאה שלי כלפי עצמי

סוואגית סלינטור 26/02/2014 920 צפיות 3 תגובות
סורי על הקצר.. אבל איך? ובבקשה תגיבו ממש חשובה לי הדעה שלכם אני יודעת שזה קצת משעמם אבל לא כתבתי מזמן הייתי במין מחסום כתיבה...אוהבת עדן

הסתובבתי וראיתי אותה כאשר דם יוצא מראשה ומקצה צווארה "ת..תו..דה" גמגמתי כאב לי, כאב לי הלב כאשר ראיתי אותה ככה אבל למרות הכל היא חייכה. היא חייכה חיוך יפהפייה חיוך מלא כאב אבל היא חייכה "אנאל" היא אמרה מושיטה אליי את ידה "ג'ונתן. אבל תקראי לי ג'ייס כמו כולם" אמרתי לה בחיוך.
**
אני ממש מצטערת שלא המשכתי מיליון שנה את הסיפור סולחים לי? :) אני ממליצה לשמוע תוך כדי את השיר what hurts the most https://www.youtube.com/watch?v=Kp5p1ZaYxEA
תהנו :)
**

אז זה הסיפור שלי. ככה הכרתי את הבנאדם שאני באמת חייב לו הכל את הבנאדם שבזכותו אני חי כרגע ליתר דיוק בת אדם אנאל. היא הייתה הבנאדם הכי מדהים שהכרתי בכל חיי היא אשכרה סיכנה את עצמה בשבילי ולא היה אכפת לה מה יקרה היא ידעה שהוא יפגע בה לא משנה כמה או באיזו דרך. אבל בכל זאת היא עזרה לי היא הצילה אותי ובזכותה כרגע אני עוד נמצא. אני מתגעגע עליה כל כך אני רוצה לראות אותה שוב. אני רוצה לראות את הבקבוקים היפים שלה, את העיניים היפיפיות שלה שהייתי מתאהב בהן כל פעם פשוט לראות אותה. אבל… יש משהו שמונע ממני לראות אותה משהו שבגללו נישברתי משהו ששבר אותי כל כך שלא סלחתי ואני לא הולך לסלוח לעצמי אליו.
היום שבו היא נחטפה… יום אחד זה היה יום שני 2011\9\5 כל היום הייתי בחדר ואם חברים כל היום הייתה לי אותה תחושה. אותה תחושה מגעילה ורעה שליוותה אותי כל הזמן לא התייחסתי עליה כי חשבתי או יותר נכון קיוויתי שהיא תעבור אבל.. זה לא קרה היא המשיכה להיות איתה כל היום עד שהלכתי לישון ואז היא רק התחזקה יותר.
באמצע הלילה קמתי בגלל צרחות איומות שהיו ליתר דיוק זעקות לעזרה קמתי מהר מהמיטה שלי ורצתי לכיוון החלון לראות מה קורה מאיפה הצרחות הנוראות האלו שלא מאפשרות לי לישון.
הסתכלתי וראיתי את הדבר שהכי פחות רציתי לראות ראיתי מהכניסה הראשית איש לבוש במסכה סוכב על כתפו את אן הצורחת לעזרה.
רצתי במהירות למטה ויצאתי מהדלת ראיתי אותו כאשר הוא היה קרוב למוכניתו.
"אן!! לא תעזבו אותה" אני צועק רץ לכיוונו של האיש "אן!!" אני צועק בשארית כוחותיי לעבר האיש כאשר הוא נכנס למכונית ונוסע "אנאל!!!!!!" אני צורח מתרסק על הרצפה מנסה לקלוט ולהבין מה קרה כאן כרגע, עד שלבסוף הבנתי. נתתי לו לקחת אותה נתתי לו לקחת את הבנאדם הכי חשוב לי, הבנאדם שאני חייב לו כל כך הרבה, שאני אוהב אותו כל כך הרבה…
שנאתי את עצמי שנאתי את עצמי כל כך באותו הרגע רציתי למות פשוט למות…


תגובות (3)

וואו מושלם באמת תמשיכיי

26/02/2014 12:24

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

26/02/2014 12:27

נדיר המשך

13/05/2014 19:54
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך