סוואגית סלינטור
אני יודעת קצר לא נורא תחיו סתם אוהבת אתכן המון עדן ♥

"רק שתחזרי שוב בעתיד, אדע מה בליבך את שומרת" פרק 32

סוואגית סלינטור 09/12/2014 991 צפיות 4 תגובות
אני יודעת קצר לא נורא תחיו סתם אוהבת אתכן המון עדן ♥

"בן אלףףףףף" צעקתי כאשר אוראל זרק אותי לבריכה.
"אני מת! אוויר!" התפוצץ מצחוק אוראל. וגם דניאל (אח שלה הכי גדול שחיבק אותה בפרק הקודם) שהחזיק את לירן, צחק.
"מה אתם צוחקים יחארות" צעקתי עליהם, מתפוצצת מצחוק.
עברה כבר שנה וחצי מאז, לירן גדל והוא כבר בן ארבע, וכמובן הוא הפך להיות ילד יפהפייה. נראה כמו אביו בדיוק, הוא לקח את העיניים שלי, ואת השיער של אבא שלו, אבל בפנים הוא מזכיר כלכך את דיימון… אני לא אשקר לכם ואגיד שאני לא מתגעגעת אליו, או ששכחתי אותו.
הוא תמיד ישאר בלב שלי, לפני כחודש קיבלתי מכתב ממנו, ועדיין לא פתחתי. אין לי את האומץ לעשות זאת… אני מפחדת, אני מפחדת ממה שאני אמצע שם.
אלירן הבנתי שיש לו מישהי… כבר חודש אחרי מה שקרה, ושהוא אוהב אותה, ברגע ששמעתי את זה נשברתי, אבל הבנתי שזה מה שמגיע לי. לא יכולתי לספר לו על דיימון, ובטח שלו על לירן… לא סיפרתי לאף אחד האחים שלי חושבים ששכבתי עם מישהו בטיול כשהייתי שיכורה, והוא השאיר לי הפתעה… אני לא יכולה לספר לאף אחד, אני מרגישה כלכך מושפלת בגלל זה, אני לא מסוגלת לספר למישהו את זה…
אני ידעתי שברגע שאלירן ידע את זה הוא ישבר ויגמור איתי, העדפתי שהוא ישנא אותי וישכח אותי, מאשר יפגע… מגיע לו מישהי יותר טובה, מישהי שתאהב אותו בכל ליבה ולא משנה מה לא תשחרר.

נ.מ אלירן
קמתי בבוקר, ויצאתי למרפסת לעשן את הסגרייה של הבוקר, התיישבתי על הכיסא, והסתכלתי אל עבר הנוף של הים, נזכר בכל הרגעים שעברתי איתה… עם אן.

פלאשבק

*"דייייי!" צעקה אן, צוחקת בקול.
"אני אתפוס אותך" צעקתי לעברה.
"אהההההה" צעקה בקול.
"תפסתי אותך" אמרתי בחיוך 'זדוני' .
תפסתי אותה וחיבקתי בחוזקה, אבדנו את שיווי המשקל, והתגלגלו יחדיו בדשא.
"אני אוהב אותך" אמרתי לה בקול חלוש עם חיוך כאשר אני מעליה ומחזיק אותה שלא תלך.
"אני אוהב אותך, אני אוהבת אותך אני פשוט אוהבת אותך!" אמר וקל פעם הגבירה את קולה עד שצעקה זאת.
"את כל העולם שלי" אמרתי לה בחיוך, והיא החזירה לי את החיוך הנעים והיפה שלה…

* נפלנו על מיטטתי מתנשקים, כאשר אני מחבק בן ידיי את גופה הרזה.
עליתי מעליה ממשיך לנשק אותה, היא מיששה עד גבי בליטופים, עד שהגיעה לחולצתי. התנתקתי ממנה בעדינות מסתכל עליה בוחן כל פרט בפנייה.
"את בטוחה? את מוכנה?" שאלתי אותו ברצינות רבה.
"כן, אני אוהבת אותך, ואני יותר ממאושרת שאתה תהיה הפעם הראשונה שלי" אמרה בחיוך נעים וליטפה את פניי, נשכתי את שפתי התחתונה, וטרפתי את פייה.

סיום
"אהובי אתה בסדר?" שמעתי קול. הסתובבתי וראיתי את שני מלטפת את גבי כשרק חולצתי עליה, מחסה לה.. טוב כלום.
"כן אני פשוט קצת עייף" אמרתי לה בחיוך מחבק אותה ולאט לאט מוריד את ידיי לעבר ישבנה, ומלטף אותו אט אט.
"אני יודעת מה יעורר אותך" אמרה בחיוך מגרה, הלכנו למיטה ולאט לאט בגדינו ירדו מחדש…

נ.מ אן
"אן חיים שלי תפתחי את הדלת" צעקה לי אמי מהמטבח.
הלכתי לכוון הדלת, שכוס קפה בידי, פתחתי את הדלת.
"מה… מה אתה עושה פה? שאלתי לא מבינה, ותוך שנייה הכוס נפלה מידי.
"חזרתי בשבילך ובשביל לירן" אמר דיימון בפנים רציניות.


תגובות (4)

זה ממש קצררר!
חיים שלי תמשיכי מידדד

10/12/2014 16:30

אומיגד
דיימון חזר
לאלאלאלאל אין סיכוי
עדן בכוח את רוצה מכותתת
אין סיכוייי
אלירן ואןןןןן באללייי לא אן ודיימוןןן
שתחקני
בעצם לא
כי אחרי זה לא יהיה מי שימשיך תסיפור
וופסי
אני כלכך מאוהבתתת בסיפוורר תמשייכיייי כבררר
ונשיקה. נשיקה בין אן לאלירן
ברור?
ברור.

10/12/2014 21:24

עדן זה מןשלםםם תמשיייכייי עכשיו!

12/12/2014 13:56

למה את לא ממשיכהההה

29/12/2014 21:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך