סוואגית סלינטור
בינתיים זה נקודת מבט לרוב של אן ואלירן כמו שראיתם גם יהיה של דמיות אחרת אבל ככה זה בינתיים :) איך? נ.ב סורי על הקצר

"רק שתחזרי שוב בעתיד אדע מה בליבך את שומרת…" פרק 16 כשהאמת מתגלה

סוואגית סלינטור 19/03/2014 1024 צפיות 2 תגובות
בינתיים זה נקודת מבט לרוב של אן ואלירן כמו שראיתם גם יהיה של דמיות אחרת אבל ככה זה בינתיים :) איך? נ.ב סורי על הקצר

נקודת מבט של אלירן
"מ..ה?" שאלתי מגמגם עדיין לא מאמין שהיא הייתה כל כך קרובה אלי.. ולא ידעתי את זה, לא עליתי על זה שהבנאדם שהיה הבנאדם הכי חשוב לי הבנאדם שהכי כאב לי שאכזבתי אותו, עמד מולי כל כך הרבה פעמים ופגעתי בו שוב ושוב.
"אני מצטער אלירן.. אני יודע שהייתי צריך לספר לך קודם אבל.." אמר וקטעתי אותו "אבל?" אמרתי בזלזול "מי כמוך יודע כמה היא חשובה לי כמה שנאתי על עצמי שאכזבתי אותה.. ואתה לא אמרת לי כלום, ובזה שלא אמרת לי כלום נתת לי לפגוע בה שוב. לגרום לה לאבד לאט לאט את האמון שלה בי שכבר נעלם והתחיל לחזור. יכולתי להתחיל איתה הכל מחדש ובזה שאתה שיקרת לי לא עשיתי את זה" הטחתי בו כל מה שהרגשתי בתוכי באותו רגע שהוא אמר לי את המשפט הזה 'אן זאת אנאל .. אנאל שלך' "זה לא ששיקרתי לך זה פשוט ש… לא סיפרתי לך?" אמר לי אם מבט מסכן מקווה שאני יסכים איתו. אבל לא, זה לא הולך לקרות הוא החבר הכי טוב שלי, בזה שהוא ידע את זה הוא בעצם היה אחראי לאושר שלי לחשוב ששלוש מילים היו יכולות לשנות את כל מה שאני מרגיש.. טוב מה נהייתי? אני מדבר כמו איזה כוסית במקום לכת ולספר לה את האמת. הסתכלתי אליו במבט מאוכז והלכתי. הלכתי לאן לספר לה ה כ ל.


תגובות (2)

למה כזה קצר?
תמשיכייי דחוףףףףףףףףףףףףףף

19/03/2014 17:50

פיצוי על פרק קצרררררררררררררררר תמשיכייייייייייייייייי דחוףףףףףףףףףףףףףף אנאל הלוואי שתזכרייייייייייייי

19/03/2014 19:13
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך