שני0_0
תגובות וממשיכה אם יש 3 תגובות ממשיכה היום ♥

שאת בת 15 פרק 10 ♥

שני0_0 21/02/2014 905 צפיות תגובה אחת
תגובות וממשיכה אם יש 3 תגובות ממשיכה היום ♥

נתקלתי באותו נער שפגשתי ועוד פעם כמעט נפלתי,והוא תפס אותי, שוב.
"אז מה זה סוג של תחביב ליפול ולמעוד אצלך?" שאל בגיחוך.
"אפשר להגיד" חייכתי חיוך קטן.
"אז מה את עושה פה ? " שאל.
"סתם קצת לשאוף אוויר". אמרתי .
"את גרה פה או מה ?"
"כן באזור". לא אמרתי לו בדיוק.
"אני חייב לומר שאת שרה פשוט מושלם, אני שמעתי אותך, לא מכוונה לצוטט או משהו חלילה עברתי פה במקרה, ופתאום שמעתי קול יפיפה, והייתי חייב לבוא לראות מי זאת היפה הזאת ששרה, את פשוט מושלמת."
אמר .
"תודה אבל אני חייבת ללכת עוד מעט יש קידוש…" אמרתי והתחלתי לצעוד לעבר הבית.
אבל הוא עצר אותי.
"את לא אומרת לי לפחות מה השם שלך?" שאל והתחיל לצעוד לעברי.
"ואם אני יגיד לך.. מה זה ייתן לי אני לא מכירה אותך אני לא יודעת מי אתה?סך הכל אני ואתה נפגשנו במקרה, אני לא יודעת אם אתה בן אדם טרוריסט או בן אדם הומו , אונס או כל דבר אחר ."
אולי קצת הרבה נסחפתי עם המילים חחח אבל אני באמת לא מכירה אותו.
הוא התחיל להתקרב אלי ואמר :" א. אם תגידי לי את השם שלך אני יוכל לקורא לך בשם שלך ולא נערה. ואם זה שם יפה בכלל .ב. אם את לא מכירה אותי אז בואי נכיר . ו .ג. אם נפגשנו במקרה אולי זה הגורל שלנו להיות ביחד? את לא מאמינה בצירופי מיקרים? ד. אני נראה לך כמו בן אדם הומו? כמו בן אדם טרוריסט? או כמו בן אדם אונס? "
ואווו לא ידעתי עכשיו מה להגיד.
הייתי פשוט חסרת מילים.
"קוראים לי עדי אבני " אמרתי, והתחלתי לרוץ לבית בשיא המהירות שלי, אני בכושר טוב.
רצתי הסתובבתי אחורה וראיתי שהוא גם בעקבותיי שיט .
המשכתי לרוץ ולרוץ ופתאום מעדתי והחלקתי על הברך איי זה ממש כאב. "איי " צעקתי והוא כבר הגיע "את בסדר?" "הוא שאל? "לא! כואב לי, כל הברך שלי דם אתה לא רואה?!" שונאת את אלה ששואלים 'את בסדר' שנופלים מה נראה לכם ?! שאני אני בסדר?!
ניסיתי לעמוד ולא הצלחתי ממש כאב לי .
"בואי אני יעזור לך הבית שלי ממש קרוב " אמר. נחמד מצידו אבל אני מעדיפה להתקשר לאמא.
"תודה על העזרה אבל אני יתקשר לאמא שלי". אמרתי.
"לא לא אני יעזור לך! "אמר והגביר את קולו.
"עזוב אני כבר מתקשרת". אמרתי והתקשרתי לאמא והיא לא ענתה לי :\
"אוף נוו למה היא לא עונה ? אני ינסה שוב……..
היא עדין לא עונה!!!!!!!!!!!!!!"
ממש התעצבנתי, אני נופלת ולא עונים לי ?!
"בואי נו.. אני ייקח אותך "אמר.
"טוב נו .. אבל אני לא יכולה לעמוד על הרגל. ואני קצת כבדה .." אמרתי ושיקרתי לגביי הכבדה בכוונה אני נורא רזה לא נעים להגיד..
"את כבדה ?! ממש הצחקת אותי . אני תוך שנייה מרים אותך ואנחנו בבית שלי". אמר
"אבל תיזהר אני עם שמלה אמרתי". פדיחות .
"אל תדאגי מקסימום אני יסתיר עם היד שלי."
אמר. איזה חוצפן.
"אתה ממש חרמן !" אמרתי בקול רם.
הוא הרים אותי תוך שניות עם השרירים שלו, ממש כמו אביר!
הגענו לבית שלו.


תגובות (1)

תמשיכיייי

21/02/2014 14:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך